DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 9. decembra 2014

KILL FOR PEACE „Logjam“ CD 2012 (Don´t Trust The Hype)

Francúzske kapely mám rád. Možno to by mohlo stačiť, ale lepšie asi bude rozpísať trochu, prečo mám rád túto konkrétnu bandu, na ktorú som (ako na veľa iných) natrafil v trenčianskom Boogie bare (tá čierna diera po ňom je obrovská) na ich turné s krajanmi Confusion. Že na koncerte ich tvorba vyznela dokonalo, na tom nie je nič zvláštne – väčšina kapiel ma naživo nehorázne baví, no nie všetky aj doma z nosičov. Čo však nie je prípad tohto kvartetu.
Od prvých tónov ma zdrapil song „Wrong way“ za hrdlo a triasol mnou nehoráznym spôsobom. Starý rýchly hardcore s nathrashovatelými gitarami s uvrešťaným spevom ako starý The Spudmonsters, do toho občasné pomalšie nasekané mosh vsuvky. Nehorázne to šlape. Je jedno, či ide o rýchle, krátke vypaľovačky „They´re watching you“, či „Disobedience“, alebo pomalšie našľapané drvenice „Shipwreck“ či „Venetian shutter“, a či o tempovo rôznorodé veci ako spomínaná úvodná, či „Break the machine“, „Pissed off“, alebo klipovka „3 headed snake“ (v ktorej sa objavilo aj pár záberov z trenčianskej akcie). Ak si toto všetko premiešate a narvete do sluchovodov, musí vás to zlikvidovať. Nehorázne energická muzika a hoci modernejšie kapely ma príliš neoslovujú, Kill For Peace tieto prvky používajú v ideálnej miere, že príjemne spestrujú nasraté thrash riffy a zbesilé hardcore tempá. Ako celok sa možno na prvé počutie bude zdať, že oproti predošlému albumu „Wiped out“ kapela neurobila žiadny pokrok, no na mňa pôsobí oveľa lepším dojmom. Napriek tomu, že predošlý titul vôbec nebol zlý, na tomto všetko znie o niečo lepšie. Napriek všetkej tej tvrdosti a nasranosti z prejavu kapely cítiť nejakú ľahkosť, čo ma na tom baví.
Neviem, či to má tuto niekto v distre, ale kto má chuť na tento druh muziky, isto si k nim cestu nájde. Hoci som splitko Kill For Peace a Confusion vtedy zabudol na koncerte, teší ma, že mám od nich aspoň tieto 2 albumy, muzika na nich mi túto drobnú stratu plne vynahradila.

-Majto C.-


Žiadne komentáre: