DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 24. septembra 2015

CUNTS "Beautiful Hole" MC 2015 (PaPa Rec.)

Hurákurváá, celý matroš z ich promo CDr čo som nedávno písal je vonku!! Neskutočná jebáreň títo Cunts, ja som z toho nasračky, je to originálne, zúrivé, primitívne, extrémne, neopakovateľné, popičovské! Kua už koho by napadlo jebať vresk cez bicie, a ... a nič!!? Jasné, hocikoho, ale bola by to zrejme, asi, určite, samozrejme nuda, to musí byť človek pakultúrne adekvátne švihlý magor ako títo dvaja japončíci aby bol ten výsledok taký, ako ich Cunts! Spätné väzby a rámus jak sviňa, i keď dá sa v tom ako tak orientovať, má to hlavu a pätu, síce každé na opačnej strane kostry ale predsa, dobrý zvuk a sily a energie na posratie. Oni to volajú noisecore, ja to tiež samozrejme volám noisecore, ale nemôžem sa tu zbaviť ani šibnutej predstavy dvoch jazzmanov čo požrali Johnymu Deppovi celý ten kufrík v Las Vegas. Táto kazetka má nejakých dvadsať+ minút, ale na prvýkrát som to dal po sebe trikrát ako nič a civel s hubou otvorenou, no masaker! Keď sa ma občas bežní ľudia pýtajú na tú moju muziku, že čo to ja počúvam či hrám, poviem: "taký metal", a myslím napríklad na Cunts a na to ako by sa im tie inflejmsácke a tublatangáčske xichty posrali po pár sekundách pri " Beautiful hole ". Masterpiss novej éry rokenrolu!
-RadoKAZ-
 http://www.neconeco-rec.com/

Žiadne komentáre: