DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 2. januára 2016

PRŮMYSLOVÁ SMRT / THE TCHENDOS split 7“EP 2015 (Pope´s Ass Records)

O tomto titule som prvýkrát počul na Ffud feste, no dostal som sa k nemu až o čosi neskôr. Opäť jeden známejší pojem a jedna „novinka“.
Průmyslová smrt sa mi kedysi zdala príliš chaotická na to, aby som si ich splitko s Kobra XI púšťal častejšie. Ani split s Rapsod nebol iný, hoci ma bavil o trochu viac a púšťal som ho častejšie. Nedá sa povedať, že dnes ich produkcia nepôsobí menší zmätok, no už trochu inak ako v minulosti. Stále je to rýchle, zbesilé a kurvahlasné, no pri opakovanom ponáraní do tých oblakov hluku a chaosu zistíte, že songy sú vcelku zaujímavo poskladané. Dosť mi to v tomto pripomína súčasnú tvár Gride, ale trochu aj zabudnutú starú šupovicu Sebastian. Šestica fast-hardcore songov so silným, prierazným zvukom z Hellsoundu, ktorá vás zomelie na mäsovokostnú múčku ani sa nenazdáte. Radosť počúvať. Zaujímavosťou je, že materiál pochádza z roku 2012, no na nosič sa dostal až teraz.
Po otočení som na prvý pokus utrpel mierny šok. Pražská partička na mňa vybalila dlhý elektronický song „Dnes naposled“ s hutnou gitarou a spevom Amrit Sena (pre laikov: člena jednej z mojich v minulosti uctievaných a dodnes rešpektovaných kapiel Michael´s Uncle). Parádna kombinácia elektronických plôch s tvrdými riffmi gitary, prešpikovaná samplami so starých českých filmov, ktoré sa dotýkajú ústrednej témy textu skladby skonciovania s alkoholom, k tomu živelný Amritov spev. Husacina až na... Jednoducho dokonalé. Aj tento materiál je staršieho dáta (2008), no čas mu na kráse veru neubral.
Povedal by som, že toto je po splitkách Gride/Lies & Distrust, The Citadel/Tyrell´s Owl .... ďalší dokonalý 7-palec v mojej zbierke.

-Majto C.-



Žiadne komentáre: