DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 4. januára 2016

MUERTE s/t LP 2015 (SPHC rec.)

Tesne pred vianocami prišiel výmenný bágel z SPHC rec., niečo ako voľný výber jeho šéfa Dana, takže plný juhoamerického bordelu plus dve dosky z inej branže, Dan počúva aj hc/punk, ja veľmi nie, tak som to roztriedil podľa záujmu a pár dní naspäť prišiel rad na Muerte - mne úplne neznáma a podľa názvu nezaujímavá kapela z Mexico city a vraj parádny hardcore/punk, no si myslím: "bude nuda, predáme". Keď to ale začalo hrať Muerte sa hneď zvrtli do suprového punk as fuck náteru, nemyslím jeden nadupaný, monotóny fukot, ale skôr silnú a presvedčivú muziku s ohromne naliehavými vokálmi a jedinečným zvukom, to ma hneď dalo do kolien, to je sila, celé to znie veľmi radikálne a nástojčivo. A tie ich piesne sú proste dobré, títo mexikánci ten svoj punkasfuck hrajú pod ťažkým vplyvom starých postpunk kapiel ako Killing Joke, Samhain, The Cure a podobne ale s moderným, arogantným ťahom na bránu, má to silný duch odporu, a nie je to nuda a nič sa predávať nebude, lebo výsledný mazec je proste jeba a ja som tak dobrú hardcore/punk dosku nepočul ani nepamätám. Sakra, ale nakopala táto doska moju pózerskú fuckriffs riť, pecka, Majto skús to, bude sa ti to páčiť! sphc.bigcartel.com
-RadoKAZ-


https://sphcrecords.bandcamp.com/album/muerte-self-titled-lp-sphc-55

Žiadne komentáre: