DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 10. júna 2014

HLUBOKÁ ORBA # 30 hc/punk fanzine

Blíži sa leto a to znamená, zber fanzinovej úrody na festivaloch. No ale čo som videl na koncertoch že koľko tých fanzinov sa urodilo na toto leto, tak slovo šialenstvo je asi fakt silné! Po dlhých rokoch fanzinomoru, keď sa držali len tý najodolnejší (sem môžeme zaradiť aj Hlubokú Orbu), teraz odtiekla plodová voda a na svet sa dostalo toľko fanzinov a s takou hrúbkou obsahu, že logicky si zrátate svôj voľný čas a to jednoducho nemôže vydať! Nová orba je presne o tom, čím bola v predchádzajúcich 29 častiach. Orie hlboko, občas sa vám to nepáči, občas až moc, ale rešpektujete to. Klasicky tu nájdete zaujímavé tour reporty, občas zaujímavé stlpčeky od rôznych postáv zo scény. Najviac sa mi asi páčil Filipov príspevok, ohladne exekútorov. Zaujímavá a celkom aktuálna téma. Rozhovory s kapelami, ktoré asi nepoznáte a to môžem napísať aj o recenziách a práve tento fakt je pre mňa najsympatickejší na tomto fanzine. Viem tu objaviť kapely o ktorých som v živote nepočul a práve predsa to je na muzike zaujímavé, teda spoň pre mňa, Objavuj nové svety, zvuky a na to je Orba asi najvhodnejšia! Priznám sa, nemám ju ešte na 100% prečítanú, lebo pre mňa nezaujímave veci preskakujem, ale čo som prelúskal, som spokojný, ako vždy za posledných XY rokov, čo Orba vychádza. Zase skvelá práca, overená vekom a rutinou! Zase len odporúčam! Hladajte v distrách!
(P.S.:videl som novú Trhavinu a bojím sa!)
-Lepra-

Žiadne komentáre: