DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 23. augusta 2024

EXTREME NOISE TERROR "The original Holocaust " 12"LP (Radiation Records)

 

Asi za najväčší odrb roka by som dal tento album. Prečo?? Takže. V roku 1988 nahrali E.N.T. svôj debut "A Holocaust In Your Head" a vydali ho v roku 1989. Túto verziu zoženie už len na dražbách alebo si ju vypočujete na Youtube TU, kde je volne k vypočutiu. Táto nahrávka proste v tých rokoch zabíjala. Keď som ju kúpil na kazete v Budapešti niekedy v roku 1989, tak sme z nej srali bobky. Ten zvuk basy ma dostal úplne. Lenže sa stalo, že tento debut sa znova nahral už v inej zostave, lebo predsa len to boli roky, keď ani v Napalm Death nikto nevedel, kto je členom a kto nie. Mimochodom bicie tu nahral práve Mick Harris s N.D. No a táto druhá verzia, už má odosť nahovno zvuk a aj poradie skladieb je iné a aj intrá zmizly. Práve táto druhá verzia sa dostala do sveta a na dlhé roky presvedčilo každého, že toto je ten kultový album. Každého som sa snažil presvedčiť, že existuje ešte jedna verzia a omnoho lepšia!! Až na pár jedincov mi ale nikto neveril. Nástupom internetu a hlavne youtube sa našla dobrá duša, čo ju tam zavesila a moje srdce zaplesalo. Ale predsa by som to mal rád na vinyle a v tomto zvuku. No a tu minulý rok firma Back To Black Records,ktorá sa sústreďuje na vydávanie kultových albumov, ohlásila, že ide vydávať originálny mix tohoto albumu!! Hurá!! povedal som si, konečne! To som ešte netušil, že vôbec sa nejedná o originálny mix,ale je to len nejaká zlátanina tohoto albumu aj s neúplným počtom skladieb, urobená tak, že proste zvukár v štúdiu vypeckoval gitaru a je to. Chýbajúce skladby zase ukradli z mixu, ktorý bol druhý a pravdaže všade dostupný a doplnili to ešte nejakým songom zo skúšobne. Otras. Čo toto má znamenať? Nič, takto sa ťahajú peniaze z vačku. Sprostá a zbytočná nahrávka s infantilným obalom (kde napr. Dean Jones šnupe koks) a nezachraňuje to ani "poster" vo vnútri , kde je zachytený nejaký nepodarený záber z koncertu. Toto je priznajme si páni a dámy, hovno!!! Naštvaný som na seba, že som naletel!

-Lepra-


Žiadne komentáre: