DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 18. augusta 2024

CONTROLLED EXISTENCE "Out Of Control" 12"LP 2024 (Psychocontrol/Calvos73/Wise Grinds Records)

 

Osobne som fanúšik tejto kapely, už od ich prvej nahrávky. Ani sa mi nechce veriť, že páni dali dokopy full album! Je to vlastne ich debut od roku 2011! Po ére sedempalcov je tu konečne ich full album. Bol som strašne zvedavý,ako sa popasujú s touto výzvou, lebo nahrať dobre 4 minútky atomového výbuchu je predsa len jednoduchšie,ako 20 minutovka. No a ako sa popasovali s tým? Dá sa povedať, že dobre. 21 skladieb za 12 minút. Nemám ďalšie otázky,hehehehehehehehehe. Ja ešte stále pohrešujem ten vreskot, čo tam produkovala Ľuba, no musel som už časom prijať fakt, že kapela sa posunula, zmenila zostavu. Intenzita a rýchlosť je stále na rovnakej super úrovni. Čo tu pribudlo, tak to sú občas zaujímavé brejky gitaristu, nepochopil som trocha tie hip-hopové outrá  (ja viem, že nejaký význam majú). Zvuk je proste dokonalý, presne na túto muziku sa hodiaci a štúdio Davos v tomto proste je pre mňa neprekonateľné. K hudbe sa vyjadrovať ani netreba, totálna smršť výbuchov, detomácií v dvadsať sekundových sledoch bez času na oddych . Toto sa vám dostane pod kožu ako svrab. Grinderi budú mľaskať blahom, presne ako ja. Nemám tomu už ani viac čo dodať, lebo idem otočiť vinyl na druhú stranu. Až si ešte náhodou bol taký ignorant, že si ich nepočul, tak okamžite naprav svoju chybu,najlepšie týmto albumom! Masterpiece!!!!!
P.S.: Rýchlejší ako majonéza a intenzívnejší ako chilly!!

-Lepra-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: