DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 25. augusta 2024

FEAR OF THE KNOWN "The Last Song" 12"LP 2024 (Phobia Records/Organise And Arise)

 

Čo sa stane , keď sa stretnú veteráni z punkových kapiel ako Disorder/Chaos UK alebo War//Plague? Cynik by povedal, že to bude nuda, optimista, že to bude super. Kde to skončilo? Ešte vyššie. Priznám sa, že keď som hodil na gramec ihlu a vypadol prvý riff, tak som si skontroloval rýchlosť gramca, lebo sa mi nezdal ten basový, tvrdý zvuk.A mýlil som sa. Ten zvuk spojený s punkom znie,ako keby som počúval nejaký nový Driller Killer o ktorom neviem. Má to poriadne gule a to je najväčšou devízou tohoto albumu. Agresívny vokál, občas perfektné zbory,energický punk a ten zvuk z toho robia zabijácku kombináciu, ktorá musí fungovať vždy a všade. Ako nedôverčivo som pristupoval k tomuto albumu, tak som si ho obľúbil teraz! Fakt sa to počúva parádne, šľape to, má to energiu,agresivitu,presne všetko to, čo od punku očakávate.Tu ešte dostanete navyše už skoro death metalový zvuk. Apokalyptický obal, vnútri texty vo forme fanzinu, ktoré sú až moc punkové.  Až chceš poriadne agresívny punk, ktorý má moderný, tvrdý zvuk,ale staré postupy, toto je pecka pre teba! 

-Lepra-

PHOBIA RECORDS

Žiadne komentáre: