DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

pondelok 4. augusta 2014

UNTAMED "Grindcore Prescription" CD 2009 (samovydanie)

Vo Francúzsku má grindcore na ružiach ustlané! (to bol pokus o ironiu). Pre mňa úplne neznáma kapela , ktorú som pravdupovediac aj obchádzal , až raz môj hriech napravil pán Eletrička, keď mi strčil do rúk toto cd, že sa mi to bude  páčiť. Boha on mal fakt pravdu! Toto je fakt zbesilá a parádna jazda, ako na utrhnutom kolotoči. Zoberte si všetky tie staré riffy od Napalm Death, Repulsion a všetkých už neexistujúcich vecí typu Unseen Terror, dajte tomu perfektný a poriadne silný death metalový zvuk, za bicie posadte kvalitného maniaka, za mikrofon ujačeného šialenca a dokonalý guláš je na svete. 13 rozbušiek pohybujúcich sa na hrane grindcore/ death metal, pričom toho death metalu je tam tak akurát, aby to nezkĺzlo do nudy. Občas prejdú do tupa-tupa gore tempa, občas do death metalu, ale hlavne to klepe jak trabant. Všetkému však kraľujú tie riffy. Pre mňa osobne milé prekvapenie táto kapela a dúfam, že existujú ešte, lebo od tohoto albumu ubehlo 5 rokov a zatiaľ nič sa neobjavilo. Navyše jediný dostupný zdroj o nich je ich zastaralá MYSPACE stránka. Ja len dúfam, že o nich ešte budeme počuť, lebo toto CD je fakt kvalitka!
-Lepra-

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

untamedgrindcore.bandcamp.com