DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 7. augusta 2014

DISCIPLES OF CHRIST „Decomposition Fantasy“ 12“LP 2013 (Rorschach records)

Americké grind core trio Disciples Of Christ som tu už dávnejšie spomínal v recenzii na ich split singel s Mind As Prison. Touto nahrávkou sa im podarilo úplne si ma podmaniť a doma mám tak zatiaľ všetko čo doteraz vydali. Na tento samostatný 12 palec som natrafil na obscene a veruže som neváhal ani chvíľu aj napriek trochu vyššej sume. Áno, hneď ma napadlo, že toto bude asi málo muziky za veľa peňazí, keďže celá nahrávka trvá len okolo desať minút, čo by sa v pohode zmestilo na 7 palec, ale jebať!!!!! Absolútne však neľutujem ani cent čo som do toho vrazil a tak ako ich predošlé veci, aj toto mi spôsobuje riadnu víchricu v hlave. Epileptická zmes besného grindu,  chaotického punk HC, power violence a rozťahaných sludge deštrukcií. Sypký, ostrí zvuk gitary podporovaný pískačkami a väzbami je odspodu tlačený nabustrovanou basou, čo ako celok znie špinavo a surov. To čo predvádza Chris Moore za bicími tak to nepotrebuje žiadny dlhší komentár. Tento maník sa jednoducho narodil preto, aby robil rachot na bicích totálne šialeným spôsobom. Priestor však dostáva aj jeho hrdelný prejav a pripája sa tak aj ako vokalista k ďalším dvom členom. Nahrávka obsahuje 6 skladieb z čoho posledný je asi trojminútový cover starej anglickej rockovej kapely Wire. Platňa vyšla v dvoch verziách, žltej a červenej a vložená je do pekného obalu z kartonu. Čo ešte napísať. Ak máš rád neotrepaný, špinavý violent grindcore tak odporúčam vyskúšať toto.

Jan IP


Žiadne komentáre: