DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 30. júla 2014

PATARENI "Život Ne Osječam" 12"LP 2014 (Falšanja Koľko´š)

PATARENI sú jednou z najzásadnejších kapiel zo začiatku 90tych rokov. Ich legendárne splitko s Buka asi každý milovník bordelu vtedy mal. A nevadilo aj to, že pochádzajú z Chorvátska, proste si hrnuli svôj bordel grindcore a každý ich rešpektoval. Pravdaže ako u každej kapely aj u nich nastal po čase útlm a ich posledná vec vyšla pred 6 rokmi. Aké bolo moje prekvapenie, keď zisťujem, že na albume spieva Giulio (Criplle Bastards) Čo? Reku som asi zle tomu rozumel.. Ale nie. Cripple Bastards už majú jeden split sedempalce s nimy, takže som bol fakt zvedavý, čo to to je?Nejedná sa sice o žiadnu novú nahrávku ale pozbierané veci, ktoré boli nahrávané v rokoch od 2001 do roku 2011 teda aj v odlišných štúdiách a s tým, že nanovo vokáli nabliakal spomínaný Giulio. Dokopy tu najdete 20 songov. Čakal som že to bude bordel na starý štýl kapely, ale tento výber vsadil viac na tie punkovejšie songy, ktoré sice občas zabrúsia do bordelu, ale príde mi to fakt ako keby som počúval starý Cripple Bastards, hlavne vďaka tomu zahuhlanému murmuru. Muzika je čistý old school punk/grind s celkom zaujímavými melódiami. Celkom ma táto nahrávka prekvapila, lebo zo začiatku som sa bál jej počúvateľnosti a nakoniec sa z toho vykľul pomaly popový album, hahahaha. Zaujímavá vec, zelený vynil a akurát chýba vnútrajšok, čo je jediná asi negatívna vec na albume. Vyskúšaj!
-Lepra-


1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

this is bootleg taken fro munfinished rehearsals and done by giulio and foad records