DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 1. decembra 2023

HROB "Demo" MC 2023 (Atomic Vision)

Začína to bublať !! Scéna sa prebúdza k životu a vznikajú zaujímavé kapely. Bratislava zatiaľ vedie v tom o dve dĺžky,ale zase na druhú stranu, polovica mladých zo Slovenska pracuje tam, nie?? -))) Tak , ako som zavýskal z nahrávky Funusu, tak som zavýskal pri tejto! Toto sú čisté 90te roky. Absolútny návrat v čase. Priznám sa, ako som obdržal túto kazetu, tak sa mi v decku točí dookola. Má neskutočnú atmosféru. Hudobne je to pocta starým priekopníkom Death /Doomu. Mne to pripomína atmosféru , keď som v 90tkách, objavoval nové štýly a hrabal sa v nahrávkách a veci ako Unholy alebo Thergothron , sa niesli v podobnom duchu. Hudobne je to pravdaže trocha inde, lebo HROB sa neboja aj šlapnúť na plyn. kazeta obsahuje tri songy a škatuľkovo je to na hrane death/doomu. Počujete tu aj vybrnkávačky, poriadny growling, ako sa patrí a hlavne tie zmeny tempa, atmosfér, nálad. Fakt výborná nahrávka. Až si miloval ranný death/doom, keď to ešte neznelo ako nahrávka prehnaná cez PVC flašu, keď to ešte znelo surovo, temne, atmosfericky, tak toto je presne pre teba nahrávka. Som z tejto nahrávky fakt prekvapený a zároveň štastný, že sa ešte nájdu kapely u nás, ktoré nechcú znieť ako gumová bábika z Číny,ale ako poriadne vytrhnuté bahno z opusteného hrobu! Pecka!!

-Lepra-

HROB BANDCAMP
 ATOMIC VISION PROD.


Žiadne komentáre: