DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 10. júla 2016

JUST WÁR "The Last Goodbye" 7"EP 2016 (kooperácia)

Pražský Punks Just Wär, vyvrhli na svetlo podzemia svôj najnovší  4 skladbový počin, vo forme sedempalca. S ich menom som sa už stretol, ale s muzikou ešte nie, teda myslím na nosiči. Popravde som čakal chladný severský crust/punk čo zamrazí aj mňa v týchto horúčavách ale príjemné prekvapenie, keď sa na mňa vyvalili pohodové, mierne agresívne punk skladby, nasiaklé Motorhead feelingom. Štvorica skladieb ubehne, tak, že si to ani nevšimnete a tak tým som chcel povedať, že nenudia. Muzika je  taký mix stredného tempa a Motorhead riffov (hlavne skladba "Cards And Dice"), Celkom plus je aj ,že v skladbách sa striedajú vokalisti, takže vám ich produkcia nepríde ako na jedno kopyto. Dalo by sa povedať, že je to taký štandardný punk s metalovým zvukom.Fakt príjemná muzika, čo vo mne trocha ich muzikou evokuje ranné nahrávky Motorhead, ale pre dnešných mladších punx to poviem ináč: Je to dobrý punk,kurva! M"žete ich dokonca tento rok vidieť aj na Obscene!
-Lepra-

BANDZONE
BANDCAMP

Žiadne komentáre: