DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 28. mája 2016

GRINDING JESUS BROTHERS " Reign Of Evil" MCD 2016 (Bizzare Leprous Prod.)

Prvý krát som sa s junákmi stretol na spoločnom koncerte v Spišskej. Vtedy mi prišli ako ďalšia nová krv na chudobnej grind scéne Slovenska, ktorú potrebuje a bude potrebovať neustále. Ich set mi prišiel ako pocta Nasum, tak keď som zvestoval chýry, že sa chystá ich debut, tak som bol náramne zvedavý. No a jeb ho! Pecka! Ináč pravdu povediac z Vranovského štúdia Tetradrot, zatiaľ zlá nahrávka nevyšla. Plusom štúdia je , že vsadili, na švédsku kartu a rozhodli sa znieť ako Švédsky Sunlight. Presne v tomto duchu sa nesie aj celá nahrávka. Prvý môj dojem bol pri inštrumentálnom intre bol ten, že či som omylom nedal do prehrávača CD nejakej švédskej kapely. Potom sa spustí smršť grindcore povídaček práve na štýl Nasum. Nie je to presne ono, ale nesie sa to v tom duchu. Parádny zvuk proste samo o sebe už vyzýva počúvať v kľude toto CD. Absolútne nemôžem po tejto stránke nič vytknúť. Na druhú stranu, pri takomto zvuku vyznie naozaj všetko dobre, jediný čo to dokázali pohnojiť boli snáď Cripple Bastards, ktorý odcestovali nahrať album do Sunlight a vrátili sa  s nahrávkou ako z Talianského squatu.
Ale muzika GJB je celkom nápaditá, má poriadny punkový feeling, texty sa striedajú v Angličtine a v rodnom jazyku Slovákov. Skladbz nie sú zbytočne dlhé a sú chytľavé. Tak isto je plusom, že sa jedná o mini CD a 8 skladieb je tak akurát,aby to neprerástlo v nudu, aj keď pri tomto zvuku by každý zniesol aj viac skladieb. Ale možno nabudúce.
Mínusy? Jednoznačne odfláklý obal a u mňa osobne ešte fakt, že na štýl klepačiek bubeníka, som si musel trocha zvykať,ale to je kozmetická vada. Držím palce chlapi!
Takže teraz zdvihnite riťe a podporte túto novú krv na scéne!!

-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: