DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 2. augusta 2015

D.R.I. , DEATH BY STEREO, RAMMING SPEED 29.7. 2015 Bratislava Randal

Kamoš mi ráno volá, že či by som reku nešiel na DRI? H?? čo? viem že majú byť a  ja som uprostred sťahovania, serem na to, ideme, nie je čo riešiť.  Mám obavy. ano, po fiasku na Obscene, keď som jednoducho pred ich vystúpením, odišiel domov. Nechcem vidiet sa trápiť kapelu, ktorá formovala môj hudobný vkus. Druhá obava je usporiadateľ. Ano Rest Of Noise nezostalo vôbec dlžné svojej kurevskej povesti. Deň pred koncertov vyhlásilo, že ruší akciu, lebo rodiné dôvody (až na to, že dotyčný žiadnu nemá) KURVA, to je kokot si vravím. Naštastie klub Randall bol tak duchaplný a celý koncert prevzal na seba. Rest Of noise mohol ľutovať, lebo zaplnený klub hovoril o tom, že na legendy sa chodí. Som zvedavý do budúcna, či ešte nejaká promo agentúra zverí nejaký koncert do rúk ,tomu bezosporu "schopnému " , človeku. Na mieste je už poriadna tlupa starých mosheros a čo ma prekvapuje, tak plno mladých thrasherov. Hneď pri vchode nás víta so svojim distrom samotný Kurt Brecht (DRI) a kupujeme nejaké veci, aj ked vinyli sú už vypedané "Sorry chlapci, turné už končí". Kecáme pár viet s touto legendou a na dotaz, čio idú do Ruska, Kurt odpovedá, že to nie, určite nie -) .
Prvý to odpaľujú pre mňa úplne neznámy RAMMING SPEED, kombinujú tharsh, grind .
RAMMING SPEED
Oblečený ako vystrihnuté postavičky zo začiatku 90-tych rokov a hrajúci aj kombináciu tej muziky. po troch skladbách radšej zasadám za bar a vychutnávam si pivo. Ináč postavy na tomto koncerte, sú ťažko okolo 40-tky, dokonca páriky ako otec/syn, fakt zaujímavé. Po Ranning Speed mala ísť ešte jedna kapela z Rakúska, ktorá naštastie vypadla, lebo vraj nemohla používať pyrotechniku, tak
Myšlienka hodná ČADu.
neprišli. Chvála bohu. Veď už beztak na to, že je koncert cez týždeň a začal o deviatej, si napr. Ranning Speed pomaly hrali hodinku a to isté aj po nich nastupujúci DEATH BY STEREO. Proste čistý idiotizmus dať toľkoto zbytočných sračiek na koncert, keď 99,9 % ľudí príde na DRI a väčšine odchádza nejaký posledný vlak. DEATH BY STEREO keby si mi priniesol domov na CD, tak ťa s ním vyhodím cez zatvorené balkónové dvere. vysvetlí mi niekto, čo majú spoločné, štýlovo, tieto pičoviny s DRI? Jááj. Padám späť za barový pult, lebo ma porazí.
Konečne ladia D.R.I. Ani nebudem Vám tvrdiť že je už nejak pred polnocou, srať to už, väčšina bude zajtra trpieť
Spustia sa prvé tóny a ja viem, že dnešný deň nebudem ľutovať. Poviem vám pravdu, čakal som, že gitara a spev budú ako zamlada a že za bicími bude nejaký najatý študiový bubeník, čo si to odbúcha a padá. OMYL. Za bicími sedel dvojmetrový mlaďas, ktorý na 1000% pochopil štýl DRI a úplne na vlas napodobnil štýl búchania starého bubeníka Felixa Griffina. Toto bolo radosť sledovať a aj počúvať!!
D.R.I.
Zazneli snáď všetky pecky, zvuk parádny, nasadenia parádne. Občas sa Spike Cassidy pohral so svojou gitarou, vymieňal ju, ale výsledný efekt fakt stál za to. proste paráda. Práve pre toto tvrdím, že ked si na festivale pozriete takéto vystúpenie, možno to bude dobré ,ale v klube je to proste BOMBA! Ja som normálne chrochtal blahom! Dokonca sa vytvoril celkom slušný kotol, circle pit, presne ako má všetko byť. Ja som sa nejak katapultoval, že asi ako to muselo vyzerať niekedy pred 25 rokmi v nejakom zapráskanom klube v Amerike. Fakt som si užíval každý ich song a fakt zahrali každý výrazný song, urobili prierez každým albumom a najlepší bol set polminutých vypaľovačiek z ich prvých albumov. Vyše hodinku sme si užili až až ,ale keď odišli, tak pravdaže boli povolaný späť a až potom nasledoval set skladibe, bez ktorých si to neviem prredstaviť ani (Violent pacification alebo Five Years Plan). Dobrý ťah, hehehe. Ten kto neprišiel, mohol len a len ľutovať, aj keď mi kamoš tvrdil, že Sucidal boli lepší. Neviem, lebo som urobil osudovú chybu, že som si ich nechal ujsť. Každopádne neľutujem ničoho a som strašne rád, že som mohol vidieť a počuť naživo jednu z kapiel, ktorú som miloval a milovať aj budem v ich podľa mňa vrcholovej forme!!!! Toto je kurva chlapci Tharshzone!!!!!
-Lepra-

Žiadne komentáre: