DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 4. augusta 2015

BACTERIA "28 trax demo" CD Dan-Doh Records

Ja, ako laxný nejapanofil, som o tejto bande samozrejme nikdy nepočul až kým mi júahele kamarát z Brna nenapísal že mi pošle CD na recku, že Sedem Hovien V prachu je oproti tomu symfonický orchester, no pekne. Najprv za hrsť holých faktov: táto japonská Bacteria bol chvílkový úlet Kawakamiho z Jethro Tull a Hira z Insane Youth, je to ich jediná dochovaná nahrávka, rok je 1994 a na zadnej strane stojí: "Thanks for inspiration: Sore Throat, Fear Of God". Tož chlapci majú vkus a jasná trefa s tou inšpiračkou, já bych do toho jeb ešte povedzme Discharge a Saw Throat a obraz je kompletný. Špinavý, surový ale masívny noisecore/beat s pár sekundovkami, automatom (vôbec mi nevadí), k tomu kopa hluku, kawacharge mačeta trademark samozrejmosť, vokály vzor Throat'88 (to je rok, kokote), dva / tri neandertálske disbeat riffy, hluk as fuck, hudba na saláme ... šak kto už sa niekedy nezahral na SoreThroat2 a na skúšobni nevyonanoval v hluku do nemoty? Mne to reže, nedosral som sa z toho tak ako by som sa už dnes asi nedosral z ďaľšej novoobjavenej session Sore Throat, ale inak to znie presne tak dobre a ten zvuk má riadne, poctivé japonské gule. Žerem takýto jebať svet aj celý punk prístup (28 skladieb = 32 slov haha, jes!!), chlapi sa vybláznili, určite netušili že z toho niekedy bude šesťsto profi cédečok po desať evri, ale jebať aj to, vyhúkať sa treba. Pre mňa určite ano, a body navyše za vykradnuté logo!
-RadoKAZ-
http://www.discogs.com/Bacteria-28-Trax-Demo/release/7167129

Žiadne komentáre: