DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 19. júla 2015

SEDEM MINÚT STRACHU Promo 2015 MC (Noise Not war Records)

Poznáte to známe Slovenské porekadlo? Počúvaj ma dobre, lebo keď nebudeš, tak ti pustím Sedem Minut strachu!!
Budem sa opakovať tisíckrát, ale ja som rád, že Slovensko má túto bordel brigádu. Ja som vyrastal na kapelách ako Meath Shits, 7 M.O.N. a v mojej puberte, bol v každom meste nejaký bordel projekt. Nikto to nikdy, nikam nedotiahol, lebo ani nechcel.Človek musí dospieť a keď vidí na podiu chlapov okolo čtyridsiatky, čo robia neskutočný ,nesúvislý bordel, ktorý držia po kope len skúsené bicie, tak si povie, no toto asi pubertálna revolta nebude. Ona ani nie je, toto je láska k tomu hluku a to si cením najviac na kapelách, keď vidím že sú presvedčený o svojej muzike a veria tomu čo robia. To môžem o Sedem Minút Strachu smelo prehlásiť.
Táto kazeta sa rozdávala zadara na Obscene, pri príležitosti ich vystúpenia a obsahuje splitká s Deche-Charge, Castration Rite, Paranoia, Percy Jerk-Off!, Noise Atack a nejaké kompilačky. Až ste tam neboli, tak ste zrejme žiadnu kazetu nedostali. Vaša chyba! Toto je ten pravý NOISE CORE!!
Keď miluješ, nie je čo riešiť!!
-Lepra-
BANDCAMP

Žiadne komentáre: