DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 31. októbra 2013

TREES "Sikness In" 12"LP (Flenser Records)

Lepra tak ako, máme sem písať len dobré recky, len čo sa mi páči lebo sme šeci dobrí a kamoši a tak a fejsbuk a čo ja viem čo, héééj? No tak ak len teda tak, tak potom sem o týchto Trees ani nebudem nič dávať, bo som si to kúpil len tak zo zaujímavosti, že vraj dobrý doom, ale chuja, je to nuda, taký lacný  Khanate vykrádač cez tri kopiráky, v podstate ani neni čo písať, lebo ako som to pustil tak tak som to aj ani neviem čo. Nič!! Tak počuj nedávaj to teda tam, ale aspoň som kcel, že šetri peňáz, máš pánabeka lepšie kapely v tomto pomalom, soplavom žánry bárskde, toto je snáď druhá najhoršia kopírka Khanate po Monarch, tak len tolko som kcel. Keby dagdo zháňal že popiči temný masaker tak napíš, že dám za desať. Povec že dúm rariť! Brú noc. 
-RadoKAZ-
www.theflenser.com

Žiadne komentáre: