DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 20. októbra 2013

COMPLETED EXPOSITION " Structure space mankind " 2013 oneside 12" LP (Psychocontrol/625 thrashcore)

Takejto muziky kedysi vychádzali mraky, okej možno nie až takto dobrej, ale volalo sa to powerviolence a bola to zverina, dnes vládnu svetu iné veci, ale C.E. je oveľa lepšie, a ono sa to zase raz obráti, tak som vám chcel povedať: kúpte si to, kým je čas, doska je spravená krásne, powerviolence je to špičkový a mocný, ja som ich nikdy predtým nepočul, ale toto je kvalitka. Som si nedávno kúpil tú novú dosku Senseless Apocalypse, ale teda Otto poviem ti, toto je oveľa lepší úlovok do tvojho psychokošiara, Apocalypse je už dáky vyšumelý, toto je mladšie, živšie. Zúrivosť a nájeb, žiadna poďme si okopírovať No Comment  spackaná sranda, tejto bande to človek verí. Trochu ma teda sere, že je na svete takto špičková kapela o dvoch basákoch a bicmanovi, hoci keby som to nečítal tak ma ani len nenapadne, vlastne tomu neverím doteraz, tá druhá basa znie nejak moc vytiahnuto, néé? Ale hlavne sa teda obávam, že sa tu roztrhne vrece s dvojbasovými kapelami, máme už predsa Zyanose a  ...no a tak. Haha, a ten song s Hevim, som sa chystal napísať dáky pičung, že trapná reklama, bo šade sa s Completed Exposition stretávam ako blablabla Corrupted a šubydubyuapapáá Corrupted, samozrejme to nemá s Corrupted spoločný ani ochot, ale kua, keď som začul ten jeho vokál v neviem ktorej skladbe, vááááu šecko jebať, Hevi I love you! Výborná doska a áno, je pol siedmej ráno a ja som si dal jednu dvanácku.
-RadoKAZ-
www.psychocontrol.com/
http://www.completedexposition.com/

Žiadne komentáre: