DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 7. júna 2019

Jožka (SEE YOU IN HELL)

                            MAKE VINYL OR DIE !!!!


Jedna z mých nočních můr je otázka: „Řekni mi 5 svých nejoblíbenějších desek“.
I 50 by bylo totiž málo.  Zkusím teda se zatnutými zuby ze sebe těch 5, pro mě nejzásadnějších, desek vypotit.

IRON MAIDEN – The number ot the beast
Iron Maiden je pro mě nejzásadnější kapelou všech dob. Poslouchat jsem je začal asi v roce 1984,
když mi bylo 10 let, a od té doby je bezmezně miluju. Vybrat jejich nejlepší nahrávku byl ale pro mě tak
trochu oříšek. Nakonec jsem zvolil tohle album kvůli obalu, který mám nejraději.
666 the Number of the Beast!!!

DEATH – Leprosy
Další kapelou, která musí být v mém top listu, jsou zakladatelé death metalu Death.  
Vyjma jejich poslední desky zbožňuji všechny jejich nahrávky, ale přísahám hlavně na
první tři alba Scream Bloody Gore, Leprosy a Spiritual Healing. Leprosy je pro mě asi nejlepším
albem v extrémní muzice vůbec. Vály Born Dead nebo Forgotten Past jsou prostě hymny.

SLAYER – Reign in blood
No a když top, tak holt Slayer. Je mi líto, že tím pádem musím vypustit starou Metallicu,
Kreator, Sodom, Assassin či Sepulturu, ale Slayer je pro mě v thrash metalu prostě nejvíc.
Rychlé hrubé rify až na hranici hratelnosti, naštěkaný zpěv, geniální bicí.
Slayer mám rád kromě dvou desek doteď, ale Reign in blood byla pro mě jasnou volbou,
nejrychlejší deska co nahráli.  Rychlost vítězí!!!

NAPALM DEATH – From Enslavement to Obliteration
Už od prváku střední školy jsou v mém srdci nesmazatelně zapsány dvě jména, která mě dostala k extrémní
hudbě a díky kterým jsem zjistil, jakou muziku budu poslouchat po zbytek svých dnů.
Jsou to Napalm Death a Carcass. Miluju old school grind core a deska From Enslavement to Obliteration je
pro mě nejlepší grind core nahrávka všech dob.

CARCASS - Symphonies of Sickness
Můj vůbec první koncert zahraničních kapel byl Carcass, Pungent Stench, Atrocity a Radegast v Ostravě v 
roce 1990. Tehdy jako 16 letý smrad jsem si snad i cvrnknul do kalhot. Proč Carcass? Kurva pusť si je a
uslyšíš sám. Brutalita, rychlost, choré vokály, nechutné texty a obaly, v roce 1989 absolutní extrém.
Jsem obrovským fandou Carcass. Jsem šťastný, že jsou zpět, znovu hrají, vydávají desky, a já plesám blahem.

Žiadne komentáre: