DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 8. októbra 2017

SEVEN PAINFUL "Entrophy Of Soul" CD 2017 (Slovak Metal Army)

Parádne je, že SMA vydáva neznáme veci, ktoré ešte na scéne nie sú až tak obohraté a zabehané a tak sa občas prekvapím, buď pozitívne, tak negatívne (prípad Sinner Moon). Lenže v tomto prípade mi Juro vyrazil dych. poviem Vám na rovinu, keby som niekde zbadal toto CD, určite si ho nekúpim.Ale nie je to muzikou, ale od strachu z nenznámeho, sklamania.
Ale mne SEVEN PAINFUL touto nahrávkou doslova vyrazili dych. To som fakt netušil, že takto pestrá a nápaditá, chytľavá muzika, ktorá si navyše hovorí death metal, sa hrá na Slovensku. Oni to nazvali progresívny death metal,ale pod škatuľkou "progresívny" sa pre mňa skrývajú už viac menej nepočúvateľné veci.ale toto je presný opak toho. Toto je chytľavé, technické, nápadité. Strašne mi to občas pripomína Edge Of Sanity, hlavne tým druhým, čistým vokálom, ktorý je fakt parádny a vážne sem padne. Málo ľudí na Slovensku sa opováži nahrať si svôj čistý spev na nahrávku a tvrdiť, že je vokalista, ale v tomto prípade poklona!!!! Chlapci nie sú žiadny nováčkovia, veď dlhé roky si odmakaly v kapele MARIA CHUANA a to sa na ich výkonoch a hlavne sebeistote aj odzrkadľuje.
Som unesený z tejto nahrávky. Som unesený z hrubého vokálu, ktorý znie fakt ako vystrihnutý z 90 tych rokov.Som unesený z čistého vokálu, ktorý občas znie ako Joe Belladona na ranných nahrávkach Anthraxu, som unesený z technických riffov, ktoré neskĺzli do onanie typu, aha čo viem, ale umne zapadnú a sú hitové a chytľavé. Unesený som zo zvuku neznámeho štúdia, ktoré tiež znie ako retro 90tych rokov. No a z čoho som najviac unesený? Že to všetko, čo som vymenoval, zapadá a funguje spolu.
Až miluješ nápaditý a technický death metal alá Dan Swano, vy&skúšaj toto!! Odporúčam!
-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: