DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 27. októbra 2017

SINNERS MOON "Far Beyond The Stars" MiniCD 2017 (Slovak Metal Army)

Moc takúto muziku nepočúvam, viem že existuje a v časoch Nightwishboomu som si aj občas len tak pustil túto muziku. Ono občas je dobré zapriahnúť kone a prebehnúť sa po lúke.
Toto mini CD obsahuje 5 skladieb z čoho jeden je cover od Tublatanky a jedna demo verzia titulného songu. No a muzika? Predstavte si, že Nightwish kopíruje celkom slušné množstvo kapiel. No a predstavte si, že aj tie kapely, čo kopírujú, niekto kopíruje. Horšie je, keď už aj tý čo kopírujú,kopírujúcíchj, niekto skopíruje. To je asi prípad Sinners Moon. Muzika je kvalitná, čo sa týka zvuku, proste klasické postupy, kde do metalovej gitary hrá popíkovské melodie synťák, dvojkopák ide v kuse ,ale čo je celkom prúser je ženský spev.Počúvám a stále mi nesedí, nevýrazný a slabý. Dávam tomu pri každom počúvaní šancu, ale pri každom novom spustení ma ten spev znervózňuje viac a viac. Až príde moja priateľka, ktorá má tiež klavírne vzdelanie a hudobný sluch a povie vetu "Prosím ťa vypni to, ten spev je  strašný". Naholo sa to ukáže v coverke od Tublatanky "Skúsime to cez vesmír". Kriste pane. Občas mi to svojou nedokonalosťou pripomenie prvý album od The Gathering (To ešte Anneke tam nebola) ale myslím si, že tento štýl svojou pompéznosťou by mal byť založený práve na vokále a to v tomto prípade nefunguje, aspoň nie na tejto nahrávke. na živo som kapelu ešte nevidel. Keby tam vymenili role spevákov, že ten mužský by to hral solo a občas sa do toho miešal ženský, ešte sa dá, ale takto to  u mňa nefunguje. Žiaľ.
Až máš rád koňo metal  alebo ti nevadí tretia trieda pod Nightwish,tak to skús. Na dedinu dobré.
-Lepra
-
BANDZONE

Žiadne komentáre: