DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 25. novembra 2014

BLITZKRIEG BABY "Kid´s World" MC 2014 (Beläten)

Z hudobno / posadnuto / prítrtného hľadiska nie je nič lepšie ako nájsť distro, ktoré predáva veci za cenu piva či bágel marsiek, nepýta poštovné a ponúka pecky o ktorých si v živote nepočul. Ja mám teraz takýto zdroj na Ukrajine, schválne, posledná objednávka: tri dosky, dva single, jedno CD a táto kazeta, dvadsať euro pošta grátis! Z toho som nutne potreboval tie ipky a jednu platňu, zvyšok strely takmer naslepo a tu sa dostávam teda k veci, táto skvostná kazeta Blitzkrieg Baby ma stála jedno pojebaté euro! A za to jedno pojebro som dostal perfektný, moderný post/death industrial cvaknutý temnou elektronikou, niečo medzi Laibach, Militia a možno staršími Current93, zvládnutý s prstom v nose a absolutne presvedčivo, neskutočne výborná nahrávka! Každá skladba má svoju atmosféru, nie je to jedna zmes vyliata do žliabku, každá vec sa dá zapamätať a žiadna nie je vonkoncom slabá. Má to silný nádych moderného industrialu a hlavne martial, military music, ale našťastie to nikdy nespadne do žiadneho lacného  mašírovania v obohratých rytmoch, ale nesie si to tú správnu atmosféru a zvuk. Som celkom prekvapený, že som túto kapelu ešte nikde nezachytil a tiež, že takáto skvelá nahrávka vychádza "len" takto na kazete, na to všetko mi znie "Kid's world" príliš dobre, vyprplane a kvalitne! Možno je to tým trochu prefláknutým názvom kapely, aj nahrávky ale hlavne obalom - to je fakt nuda, neviem, ale ľudia by sa rozhodne nemali dať odradiť, muzika je to parádna, ja som nadšený a samospokojný so svojim novým objavom.

-RadoKAZ-

http://belaten.bandcamp.com/album/kids-world-ep

Žiadne komentáre: