DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 29. januára 2014

NAUSEA "Condemned To The system" CD 2014 (Willowtip)

Pri počúvaní, tohoto albumu som zistil, že som urobil najväčšiu chybu v mojom živote, keď som nešiel na ich koncert, ktorý sa odohrával 80km od mojej spálne, len preto, lebo moja neskrotná nenávisť voči reunionom mi to nedovoľovala. Bola to chyba! Tento matroš sa mi točí už druhý týžden dookola každý deň a ja sa ho stále neviem nabažiť! Predstavovať túto HC/grind legendu asi nemá zmysel. A  až ste ešte stále neni v obraze, tak spevák Oscar Garcia naspieval legendárny album Terrorizer "World Downfall". Veď aj na tomto albume zaznie mega hit z tohoto albumu "Corporation Pull- in" a v ich podaní znie, aspoň pre mňa oveľa autentickejšie. Ale poďme k veci. Muziku, akú predvadzajú týto bardi, dnes  už len tak nepočuť. Ano sú tu kvázi grindcore kapely, ktoré buď znejú ako dementné narážky na tento štýl, alebo extra sterilne alá väčšina severských kapiel. Človek by si myslel, že ten geniálny zvuk zo začiatku 90tych rokov sa so smrťou analógových štúdií niekde vytratil, ale omyl. NAUSEA vám predvedú, že sa to ešte dá! Do toho ešte primiešajte riffy, ktoré dokážu z gitár vystrúhať len pravoverný old school grinders, t.j. žiadne ukomplikované ,technické prstoklady , ale poriadny punkový odvaz a retro grind je na svete. Ja len zase poviem, že toto je presne podľa môjho gusta! Smekám klobouk!
-Lepra-
https://www.facebook.com/nauseala

Žiadne komentáre: