DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 13. októbra 2024

GERM BOMB "Monochrome Nightmare" 12"LP 2024 (Doomentia/Insane society)

 

Registroval som už túto kapelu,ale nikdy som sa ešte nedostal do bodu, že si to pustím,alebo vyviniem nejaké úsilie, pohľadať si to. Z festivalového výjazdu u mňa uviazlo v hromade ukoristených a kúpených vinylov aj toto. priznám sa, že som to odkladal v polici, stále dozadu ,až v jedno posraté, upršané nedeľné ráno, keď polovica národa rozmýšľa nad tým, ako sa zabijú, som si to pustil. No a gamba mi zostala vysieť, lebo naozaj som čakal všetko možné, ale nie toto! Bol som úplne v šoku, lebo toto som napríklad od Insane society records nečakal. Ešte som sa pozrel na vinyl, či som správne založil tú kapelu. Je to Ono!

GERM BOMB je Švédska dvojka hudobníkov, ktorý fungujú na scéne od roku 2009 a majú už na konte 5 albumov. Ľutujem, že som ich doteraz ignoroval, lebo v ich škatuľke bolo všade, že je to thrash/crossover/crust. Tak to teda má dosť ďaleko od hudby, ktorú títo dvaja maniaci predvádzajú. Zoberte si najlepšie momenty od Amebix, pomiešajte to s Killing Joke, dajte tomu dobrý zvuk, zabijácke až industriálne tempo, post punkový až gothic rock spev, chytľavé refrény, doplnené o hymnické zbory a netradičné nástroje,ako napr. orgán, temnú atmosféru a máte nahrávku, za ktorú by sa ani Killing Joke nehambil. Naozaj tou hlavnou devízou tejto kapely je atmosféra nahrávky. Rozhodne si to nepúštajte v neďelu poobede, keď prší a je pochmúrno. Určite si to rozmyslite. Hudba sama o sebe v sebe zahrňa tú jednoduchosť punku a chytľavých refrénoch a riffoch. Dosť veľký dôraz sa tu kladie práve na tú chytľavosť muziky, čo je hlavný bod toho, že vás to bude držať a nútiť si to pustiť znova a znova. Každopádne si to neustále púšťam asi každý týždeň, lebo sa toho neviem nabažiť. Milujem genialitu jednoduchosti a chytľavé momenty každej muziky, sám so svojou kapelou na tom budujem muziku a tu je to dotiahnuté do dokonalosti. Toto keby vydalo nejaké veľké posraté nadnárodné vydavateľstvo, tak to pochopím,ale teraz že sa toto deje na rovine undergroundu, som trocha zmätený, lebo tak chytľavú muziku som už dávno tu v podzemí nepočul. Fakt ma tá muzika zobrala a až si ich doteraz ignoroval,ako ja, tak to ihneď naprav. Pre mňa desať bodov z desiatich.

-Lepra-

GERM BOMB bandcamp

INSANE SOCIETY Records

Žiadne komentáre: