DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 16. júna 2024

BRUJERIA , ABORTION, ATTACK OF RAGE 14.6.2024 Randal, Bratislava

 

Priznám sa, že moc nechodíme hrať na podobné akcie,ako predkapela  známých mien, nejak ma to nikdy nelákalo a pravdu povediac mi to občas aj príde trapné. Na túto akciu som kývol, lebo na to naliehal náš kamoš, ktorý ju aj spoluorganizoval. Dobre. Podmienky sú také, že si na pódium musíme priniesť všetko vlastné, vrátane bicích a tak sme sa s chalanmi z A.O.R. dohodli, že oni prinesú bicie a mi zaobstaráme zbytok, čo by nebol problém, keďže Libor je viac ako vybavený na tieto situácie a navyše aj tak nosíme vždy všetko zo sebou. Problém je však malé pódium v Randale, lepšie povedané malé pódium pre dve backline. Postavili sme to nakoniec v pohode a Libor nazvučil všetko v pohode.

Ja idem na miesto rovno z práce a ráno idem znova, takže tu o nejakom "cítim sa fajn" z mojej strany nemôže byť ani reč. Pomaly dávame veci dokopy a chlapci z ATTACK OF RAGE sa vyteperia na podium. ja som ich už naozaj dlho nevidel hrať a tak zostava je pre mňa prekvapenie ,aj keď každého osobne poznám, ale z inej kapely, že ano.
Klub sa začína zaplňovať a chlapci sekajú jednu vec za druhou aj s coverkou Napalm death . Majú celkom úspech a aj zvuk je v pohode, akurát vokál občas hapruje, teda vypadáva a znie dosť zahuhlane.
Po nich blesková výmena a nastupujeme s ABORTION. Hovoríme si ešte že, nebudeme moc kecať, aby sme stihli našu polhodinku.Ale aj tak kecáme, hráme ako o život, zvuk je vraj OK,lebo mne na pódiu znie, ako z tranzistora,ale ostatný si ho chvália. Má to celkom, ohlas a nakoniec ešte aj musíme pridávať. Miesto na pódiu bolo viac než diskomfortné a keďže som zvyknutý aspoň v rámci možností sa besniť na pódiu, tu som mal priestor tak krok dozadu a krok do boku, ale zvykol som si a občas som mal pocit že sa vyvalím do Mirových bicích. Po našej polhodinke sa rýchlo spratávame z pódia a nastupujú hviezdy.Ono môžete teraz mať názor na BRUJERIU akú chcete, fakt je, že ja som ich začal počúvať práve preto, lebo boli iný v tvrdej muzike a nebáli sa experimentovať. Z dnešného hľadiska je to áno, trocha kolotočárina,ale mi s  Abortion nie sme? Takže toľko o tom. Ide o zábavu v tomto prípade a ja si myslím, že ju vedia robiť,ale traja speváci na pódiu, bolo asi aj pre mňa moc-)
Pravdaže dávali prierez všetkým čo nahrali, zvuk mali celkom dobrý,mali vlastného zvukára, vlastný mixpult, tak to šlo.Set im ubieha a nejako nezaznieva ich megahit. "Piťo Vilson" bol,ale "Mantado Gueros" zaznelo až na úplný koniec aj spolu s Macarenou, ktorú spríznili do "Marihuany". Oslava zelenej rastlinky bola zavŕšená natotálku. Jediné negatívum bol asi fakt, že hlavný spev nestíhal a hlasivky mal zrejme v prdeli, keďže zbory zneli lepšie,ako hlavný spev. Set nenudil, bol akurát a aj komunikácia bola v pohode.Za mňa dobrý koncert aj s férovým správaním sa k predkapelám. Nezažili sme nič typu "ja som tu hviezda,vypadni", čo je hlavný dôvod, prečo nehráme a prečo nerobím koncerty pre "veľké" kapely. Suma sumárum, dobrá akcia,klub zaplnený úplne, takže u mňa v pohode. O jednej som doma a o piatej vstávam do práce. 
-Lepra-



Žiadne komentáre: