DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 14. februára 2021

THE BASTARD WITHIN "Better Dead Than Friends" CD 2020 (Immortal Souls Prod.)

 

Ináč, ako internetový, hviezdny, grindcore projekt, ani neviem nazvať túto nahrávku. Vezmite si fakt, že nahrávka vznikla tak, že sa dotyčný ani nevideli. To neznamená, že to bude nejaká somarina. Všetko sú to ostrieľaný borci z kapiel ako Misery Index, Sadist a to by som mohol pokračovať vo vymenovaní kapiel, napr. kde všade nahral bicie Kevin Talley. Tento bubeník už hrával s kapelamy ,ako Sufocation,Six Feet Under a ešte približne jednou desiatkou kapiel. Projekt sa zaregistroval, ako Talianský, aj keď sa jedná o medzinárodný projekt. no a čerešnička na torte je napr. aj to, že mastering robil Dan Swano v jeho legendárnom štúdiu Unisound. Priznám sa, keby to tam nebolo napísané, neuverím. 

No a hudba? Oni sa snažia o niečo medzi Nasum a povedzme Brutal Truth, ktorý mi aj občas pripomínajú,ale celé to vystrelilo,ale že totálne, ako keby som počúval Cripple Bastards. Vážne. Možno je to tým vokálom, možno tou intenzitou, monotónosťou, ale každopádne mi ich úplne pripomínajú. Škatuľka grindcore je aj trocha pritesná pre túto muziku, lebo to znie,ako keby sa naozaj nestretli  štyri, úplne odlišné osobnosti s odlišným pohĺadom na muziku, že si zahrajú grindcore. Vypálilo to tak všelijak, že pri počúvaní to znie skôr ako keby to bol intenzívny death metal, lebo gitary, riffy, bicie, všetko mi pripomína, taký intenzívny death metal. Ešte že tá krátka minutáž z toho robí grindcore. Potrebuje to fakt čas, aby sa vám to dostalo pod kožu, lebo sa to preženie, ako rýchlík a vy ste sa na prvýkrát, ani nestihli chytiť. Má to 22 trackov a priemer je minútka na skladbu, čo je pesne, čo mám rád v tejto muzike. Zhrnutie. Je to kvalitné, je to intenzívne, ale trocha mi vadí tá počiatočná  monotónosť, ale tá pominie, až vám zalezie pod kožu!

-Lepra-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: