DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 16. apríla 2019

DEATHTOPIA "Caesarean Section" 12"LP 2015 (Kooperácia)

Z Japonska si človek vždy rád vypočuje niečo a keď je to grindcore, tak už obzvlášť. Japonci majú v sebe taký dar, že dokážu niečo okopírovať, dať tomu svôj punc a v konečnom dôsledku im každý bude tlieskať a vobdivovať ich. Nie je tomu ináč ,ani v tomto prípade. Bežne by som povedal, že sa jedná o totálnu kopírku Carcass. Ale kedže je to z Japonska, tak mi to príde, také nevšedné, exotické.
Pritom, keď si odmyslím dokonaloý zvuk, tak tu nájdeš Carcass ako na dlani. Dokonca v niektorých skladbách sú riffy okopírované jedna ku jednej. Aj keď by som privítal skôr takú kopírku, prvých dvoch albumov, tu je to už skôr venované od albumu "Necroticism.. Nie je to zlé, dobre sa to počúva, má to parádny zvuk, tiež paráídne výkony. No občas mi vadí, že tam nachádzam tie isté riffy, čo somuž raz počul a potom si myslím, že sa jedná o cover? Nie. No a to je práve na tom to smutné. Keď si odmyslíš ten fakt kopírovania, tak si to vieš aj poriadne užiť, lebo ako celok je to kvalitný gore grind. Škrekľavý vokál+ harmonizér, sa tu striedajú s masívnou stenou gitár a zaujímavo nastavenými bicími.Obal je klasika, plná flákov mäsa, akurát mi vadí absencia vnútorného obalu, kde by som si aspoň trocha počítal.
Toto je síce ich album z roku 2015 a odvtedy vydali ešte jedno EP, možno za vyskúšanie to stojí, predsa len z Japonska toľko Carcass kópií sa nevalí na nás, že ano!
-Lepra-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: