DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 2. septembra 2018

ROVSVETT " Bly , Skrot & Hagel" 7"EP 2018 (Phobia /Civilization)

Tak toto je jazda. Legenda Švédskeho HC/punku to rozbalila, fakt vo velkom. Z nahrávky a zo zvuku mám už pocit, ako keby som počúval skvelú thrash kapelu zo začiatku 90 rokov. Pritom chalani nepretržite existujú od roku 1983 ! Človek by čakal , nejaký zaseknutý predpotopný pokus o niečo, ale vždy sa mi len potvrdzuje, že korene štýlu a podstatu a poslanie štýlu (v tomto prípade HC/punku), vedia ukázať len tý, čo boli pri jeho zrode. No a Rôvsvett sú na toto, tý najlepší kandidáti!
4 skladby,napechované energiou až po okraj, metalický zvuk, agresívny spev, geniálne zborové refrény, rýchle bicie. Parádne s  to počúva, až to má nádych totálne chytľavých pop vecí. Proste toto je HC/Punk. No a keď ste zo Švédska, tak ho zahrať zle ani len neviete! Ja som si tento sedempalec založil na platňomet a točí sa tam a točí a ani ma nehne, ho dať dole. parádne sa to počúva a aj keď temnota sála zo Švédska, toto sú priam pozitívne naladené skladby.. Má to ťah na bránu ako sviňa a hlavne, veľa energie. Paráda!! Ja nemôžem nič, len odporúčať a ísť otočiť vinyl na druhú stranu.
-Lepra-

BANCAMP
Phobia Rec.

Žiadne komentáre: