DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 18. februára 2018

SORGOTH "Impurity" mc (Sky Burial prod.)


Keby nebol Waldemar zo Sky Burial productions taký skvelý frajer ako je, nikdy by som Sorgoth nepočul, vôbec takúto muziku totiž nesledujem, to sme sa raz koncom minulého roku stretli a on mi strčil do ruky bágel kaziet, CD a LP, že na, na recenziu. To je jeba, v 2017tom!! Sorgoth hneď na prvý omak znejú skvele a i keď to určite nebude ich hlavná inšpirácia a ani kapela ku ktorej ju budú prirovnávať, ja som tam zacítil Midnight Sun, starý, nenápadný fínsky melodický death/black metal, skvelá kapela a moja stará láska. Sám som prekvapený ako sa mi Sorgoth páči, na to že takejto muzike neholdujem takmer vôbec, tudíž to nedokážem k niečomu odborne primachrovať, ale je to melodický, nie surový lež príjemne mrazivý, vyhratý, miestami na môj vkus až trochu príliš, povedzme black metal i keď mne to dosť lezie aj do melodického deathmetalu, ale ký satan by dnes počúval melodický deathmetal, tak to len tak okrajovo aby ste sa toho nezľakli. Furt sa mi do huby tlačia tí Midnight Sun, aj som ich kôli tejto recke oprášil, a myslím, že nie som s nimi úplne vedľa. Dobrá, a klasicky po skyburialsky vymakaná kazeta, z muziky Sorgoth ide presvedčenie, nie je to len poďme-si-zahrať-blackmetal, tie skladby sú, myslím, dobre napísané a počúva sa to jedna báseň.

-RadoKAZ-

BANDCAMP

Žiadne komentáre: