DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 8. apríla 2017

NEUROPATHIA / STRAIGHT HATE split 7“EP 2016 (Fat Ass rec./The Child With No Name)

Fat Ass records vypľúva zo svojich útrob jednu nahrávku za druhou. Pawel tento krát spojil sily s rozbiehajúcim sa labelom The Child With No Name a vsadil všetky karty na domácu grind scénu. Do kopy dal ostrieľaných harcovníkov Neuropathia s menej známou bandou Straight Hate. Neuropathiu poznám roky. Ich staršie nahrávky ako split s Vampiric Motives alebo Graveyard Cowboys CD mi náramne chutili, no potom som ich nejak prestal sledovať. Bol som tak zvedavý kam sa ich tvorba posunula za tie roky. Zo starej zostavy ostal už len bubeník Psychoradek a táto zmena je žiaľ dosť cítiť. Od staroškolského gore grindu prešli viac do grind´n rollu, kde muzika, zvuk aj vokály sú napáchnuté severským štýlom. Prvé dve skladby sú crust grindový kolotoč s trochu predvídateľnými rifmi a obidve pôvodne vyšli na split kazete s Ojciec Dyktator. Posledná tretia je venovaná Jerczymu, zosnulému spevákovi Grossmember a je z nich aj najgrindovejšia. Celkovo je to poctivý a kvalitný nárez, ktorý určite mnohých stále poriadne rajcuje, ja mám ale radšej ich staršie obdobia. Straight Hate to chytili viac za pačesy a svoju muziku poňali trochu technickejšie. Počuť tu viac zvratov, rôznych prešmyčiek a zmien tempa, čo robí ich muziku pestrejšou a nápaditejšou. So Straight Hate som sa stretol na tomto splite po prvý krát a tak som hneď googlil a zistil, že tu mastia bývalý členovia Parricide a hlavne bubeník „Wizun“ má poriadne bohaté muzikantské skúsenosti s rôznych black / death kapiel, čo samozrejme počuť aj tu na jeho vyšívaní. Poľská grind core scéna bola vždy silná a toto je len ďalší dôkaz, že má stále čo ponúknuť.

Jan IP



Žiadne komentáre: