DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 26. februára 2017

GUTTURAL GORE GRIND MAFIA Fest No.9 ,Ostrava 18.2.2017


Ani neviem, kde mám začať. Koncertnú sezónu s ABORTION otvárame tento rok s týmto festom, ktorý sa už teší pomerne dosť veľkej popularite. Cestu opisovať cez legendárny horský prechod Makov, asi nemusím, už som tam zažil v zime pár pekelný situácií, napr. ,keď sme ešte chodili na Škodovke 120 a myslím si, že jeden album Immortalu by som vedel po toľkých peripetiách napísať už! Malo by to niečo spoločné so zimou a beznádejou.
No na mieste sme pomerne skoro a ja som sa asi dva dni pred akciou dozvedel, že sa hrá vlastne v dvoch kluboch a pravdaže mi sme boli presunutý do toho druhého.Kluby sú od seba asi 10 minut chôdze, Zo začiatku nechápem tento krok usporiadateľov a celý večer som ho už len stále viac nechápal. predsa , keď je veľa kapiel, urobím to na dva dni, poprípade zmenším počet vystupujúcich ale takto mi to prišlo ako dosť kruté riešenie, hlavne pre kapely, ktoré hrali v druhom klube, kde sa ponevieralo asi 20 ľudí, kosa, rozjebaný aparát, ktorý viac chrčal ako hral. Pripomenulo mi to naše začiatky, čisté 90te roky. hahahaha. Prvý krát som sa poďakoval nášmu gitaristovi Liborovi, ktorý nás núti nosiť si zo sebou našu podiovku, lebo táto pódiovka neskôr slúžila ako podiovka pre všetky kapely.
Prvých som registroval GUTTER SLUT,ale moc som si ich nevšímal ,lebo sme vybaľovali a nestačili sa diviť, kde to vlastne hráme. Backstage bol tak malý ,že sme v ňom museli sedieť ako v autobuse, ale na druhú stranu to malo aj výhody, málo ľudí v backstage, viac pív pre kapely.
NaFrancúzov DEFECAL OF GEBRE som bol zvedaý a celkom ma to prekvapilo.
DEFECAL OF GEBRE
Hrali taký mix grindcore, gore, powerviolence. Striedali sa tri vokály a to všetky v spomínaných štýloch! Občas trocha prehustené, no celkom dobré. Spievali všetci traja a bola to aj zábava, energia, proste všetko, čo by malo dobré vystúpenie obsahovať. Celkom ma prekvapili a o to viac, že nemajú ešte žiadnu nahrávku. ale že vraj ju už chystajú, len nemajú na to prachy. Sympoši jedný...
Po nich sme to rozbalili mi s ABORTION a museli sme čakať, vraj v druhom klube hrá nejaká asi kurva veľká kapela. No čuduj sa svet, zrazu bol klub plný. Takže našu náladu to trocha zdvihlo a aj sa na tom rozjebanom aparáte aj celkom v pohode hralo. Hlavne keď máte v rukách tromf, akým je náš gitarista Libor, ktorý svôj život venuje zvuku a je to pravý baslinejunkie. Koncert sype v pohode, reakcie ohromné, dokonca po koncerte fotenia a podobne. Lenže moja počiatočná eufória vyprchala, akonáhľe som zbadal, že po našom sete sa klub vyprázdnila  ado konce už nikto ani neprišiel. Zostalo na mieste asi 30 ľudí a zostatok mohoľ ľutovať,lebo mne to prišlo ako keby ste v tomto klube mali zaujímavé,ale neznáme kapely, kdežto na baráku vystupovali otrepané/osvedčené mená.
DEOAG
Prichádza stará klasika DESTRUCTIVE EXPLOSION OF ANAL GRANDLAND. Chlapci sa mi páčia stále viac a nebolo tomu ani teraz. Novinka je, že na poste basáka sa objavil starý brontosaurus Vlakin,ktorý s apo materskej zase vrátil na pódiá aj s Ingrowing aj s DEOAG. Kecáme a spomínáme a sám Vlakin vyjadruje sklamanie z toho riešenia organizátorov. Chápem ho, muzáika super, nasadenie super a pred podiom asi 20 ľudí. Nuž darmo, začalo platiť heslo.NEHRÁŠ GORE DISKO-SI K VLASTNEJ SMRTI BLÍZKO. Ja som si ich koncert užíval. paráda.
BASEMENT TORTURE KILLING
Po nich nastupujúci Angličania BASEMENT TORTURE KILLING ma zaujali ešte viac. Absolútne teatrálne vystupovanie, show jak sviňa, kde celý čas ich vokalistka pitvala malého plyšového macíka. Hudba jak víno a bubeník hral z nôt. Ale kurevsky že dobre. Úplne som bol prekvapený z ich setu a ich hudby. Fakt vysoko profesionálny prístup v sračkovom klube na sračkovom aparáte. Ale 100% za to, že to nevzdali a rozbalili svoju show naplno.
BASEMENT TORTURE KILLING
Po ich skvelom sete ideme sa pozrieť na Barák, kde je prítomných asi 300 ľudí. Vstupujem a počujem techno. Kurva, sme v inom klube? Nie to hrá Ahumado. Kurva, toto nemyslí niekto vážne? Techno tupanice, na podiu ožraté baby tancujú ako na diskotéke. Kurva buď ja som starý a okolo mňa sa každý zbláznil,alebo nie som dosť opitý na to, aby som toto počúval. toto nie. Konečne sa vo mne moje druhé ja usadilo spokojne a povedalo si, bol si celý večer v lepšom klube, kde hrala lepšia muzika a som rád, že som toto nemusel vidieť. Nás gitarista sa otáča na päta a vynadá zvukárovi, či si to zmílil s dikotékou, tak je sračkový zvuk vzadu. Normálne som rád, že som bol celý večer, tam kde som bol. V undergrounde, ako vždy a navždy!!! Ideme späť do klubu Gora, kde sa snažia svôj set spustiť slam brutal death metalisti  CRYSTALEPSY. Trocha sa na začiatku trápia, no zvuk je otrasný, chrčí tu všetko. Sadáme do auta a pádlujeme kade ľahšie!!
-Lepra-

Žiadne komentáre: