DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 25. júna 2015

DESPISE YOU "All Your Majestic Bullshit " 7" EP Pessimiser Records

No moj ty kokót, táto nová doska DY je iná pecka!! Zober to najlepšie zo starých nahrávok, prežeň moderným zvukom, vymeň bubeníka za absofantastického práskača, tie bicie sa mi tu obzvlášť páčia, naser sa do nepríčetna a ideš ... typický DY rukopis, ale ďaleko lepší než posledný split s AN a nech ma šeci zedia, oštia, pojebú, toto je najlepší Despise You matroš so všetkou úctou k starej klasike, a nech si ma šeci z oldskúl zoznamov kľudne vyškrtnú, toto je jedna z najlepších nahrávok v žánri akú som kedy počul. Preháňam? Nak! Úplne som z tohoto posratý. Dookola, čistá droga, pecka, kto nemá ... mám piči.
-RadoKAZ-
http://despiseyou.bigcartel.com/

https://www.youtube.com/watch?v=CGWZDpzKVzI

Žiadne komentáre: