DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 14. decembra 2013

BOMBANGREPP "Förrådd Av Samhället" 7"EP 2013 (Phobia/Halvfabrikat/Skaven)

Väčšinou ma už podobné veci zo Švédska, dáko ani moc netrápia a ani im už nevenujem toľko pozornosti. občas motyka vystrelí ale len občas. Na týchto ma upozornil Jani, že nech to skúsim. Keď som pozrel na počet songov (9) oproti bežným dvom a fakt, že je to singel, tak som vedel, že to nemôže byť zlé. Veru že ani nie je. Hudba je klasický švédsky crust/d-beat.Tu však do karát hrá fakt, že skladby majú kratšiu minutáž a tak celá nahrávka je pestrejšia. Gitara znie ako oceľová kefa, čo sa práve pokúša zoškriabať z plechu, nadbytočnú hrdzu. To isté by som vedel povedať aj o speve. Má to poriadne nasadenie, energiu a hlavne urkutnú dávku  neotesanosti a toho klasického, severského raw soundu.Obal hodený do punkového hábu (kamarát okomentoval obal, že ksicht na ňom je ako postavička z Majora Zemana) texty v rodnom jazyku a v angličtine , písané ako na stroji.Nebudem to už ďalej chváliť, kúpte si to, lebo 9 songov za 10 minút proste nemôže sklamať!
-Lepra-
http://bombangrepp.bandcamp.com/

Žiadne komentáre: