DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 18. júna 2013

RADIATION "Promo Tape" 2013 Kazeta

Boha toto je ultra retro ako remeň! Toto ma katapultovalo na začiatok 90tych rokov, keď som sral z každej Sodom nahrávky, CDčka sme nepoznali, alebo na ne nemali, tak všetko bolo zásadne na kazetách. Bratislavský RADIATION (kapela s podobným menom existuje aj vo Švédsku a aj hrajú podobne),sa rozhodli každému pripomenúť, ako to vyzeralo pri koreňoch. Ukázali naždému, úplné semiačko thrash metalového stromu, kde už teraz ako dobre vieme , jej vetvy sú odhnité a kyselé, ale toto chutí skvele. Nechápem to, že počúvam nový Sodom a vypínam to po druhej skladbe a naopak táto kazeta mi fičí doma už druhý deň v kuse. Ja aj viem prečo. Chlapci majú v sebe ešte poriadnu dávku agresivity, energie ahlavne chuti to hrať. Nejedná sa pritom o žiadnych starých bardov, ale mladých nadšencov. Na túto kazetu narvali 5 skladieb v úplne retro Sodom štýle, nashraté u kamaráta Vomitor Sound štúdio. Na margo zvuku. Táto nahrávka je asi zo všetkých Vomitor nahrávok, tá najšpinavšie znejúca, to znamená, že mne sa páči najviac! Ja tomuto nemám ani čo vytknúť, lebo chlapci mi brnkli na strunu, ako nevládnému dôchodcovi Kazík v domove dôchodcov! Paráda! Thrash to thrash!!!!
-Lepra-
http://bandzone.cz/radiation

Žiadne komentáre: