DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 25. júna 2013

NEW YORK AGAINST THE BELZEBU "Se Voce Quer Barullmo...Toma! " flexi 7"EP (Dismantle Records)

Toto flexi je limitované na 100 ks a moje číslo je 13 - dobrý začiatok. Prvá skladba  " Som de teste " má čas 0:00 - ešte lepšie. Hudobne v skratke a rukolapne: Guaraaanáááááááá, úúúáááárrrgghhhh ááááá tddddddds!!!! pičúúúúúúúláááááááá uááááá bbblééééééééáuáággghhh .....uauauááá tds! uááááuááááuáááá  dsdsdstds!... atď. Brazílci NYATB nie sú žiadne nové slečinky na scéne, mrvia rožky už pekných pár rokov, mám (pozerám discogs ... ) takých 50% ich matrošu, ale hneď priznávam, že to v hlave nemám nijak extra uložené, že to proste nie je žiadna moja srdcovka, ale toto, toto je moc dobrá vec! Noisecore klasika od podlahy, sic nič nové ale sranda a nadhľad určite, aj to flexi na kráse zvuku tak nejak v dobrom nepridá, no proste jebanica ortodoxná a páči sa mi to. Vagabúúúúndo, ekulááááádá ... tagatagatagatagataga ... a pecka obal, tiež v klasických noisecore náladách, to mám rád. Dobrá vec, na masové ušné plienenie po kanceláriách,  úradoch a podobnýh prijebaných uzavretých miestnostiach ako stvorené. 
-RadoKAZ-
dxaxsxgrindcore-gcxgs.blogspot.com

Žiadne komentáre: