DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

streda 7. januára 2015

TREPANERINGSRITUALEN "Perfection & Permanence" LP 2014

Trepa* je jedna z najlepších (ak nie naozaj úplne naj!) hudobných vecí čo si ma v štrnástom roku tretieho tisícročia našla, nie je to žiadna novinka tento jednočlenný orchester, ale ja som mal to šťastie až pri "Perfection & Permanence". Dokonale chladný, masívny a ťažký, rituálny ambient / industrial s extrasilným vokálom, ktorého zrozumiteľnosť a sila práve dodáva celej hudbe aj atmosfére ďaľšie grády navyše. Hlboké a ťahavé kusy sa striedajú s výbušným, smrtelným maršom v búchajúcom, dunivom tempe, všetky zvuky sú perfektne postavané na seba, a hoci je výsledné kumulum masívne echt, je to vzdušné, tá hudba sa nevalí na teba, neubíja, ale duní to do teba, má to ukrutnú hĺbku, mohutnosť, hltá ťa to pomaly, ale isto, ako nič. Najlepšie na tom všetkom je, že to pôsobí strašne suveréne, nie je to žiadny "ďaľší album", ide z toho taká veľmi špecifická sila, že to už po prvom počutí zostáva v hlave ako milník, pilier, ba sťa ako menhír kurva, ako doska ktorá neni ako iné, ale iné sú a budú, možno, ako ona! Excelentný, popičovský album čo sa bude pamätať ešte dlho! Mám aj aktuálny 7", takisto skvelý, staré nahrávky čo som pojazdil na nete mi už až tak extra neprišli, ale to treba prejsť potivo, takže zháňam zvyšok. Seriózne decká, skúste link nižšie, to je paráda totok!! 
-RadoKAZ-
 coldspring.co.uk


https://www.youtube.com/watch?v=REHnt4M27d8

Žiadne komentáre: