DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 30. júla 2013

PERFECITIZEN "Through" CD 2013 (L´Imphantile Collective)

Pri počúvaní tohto CDčka, mi je celkom ľúto, že som ich vystúpenie prešvihol na tohtoročnom Obscene. PERFECITIZEN je vlastne pokračovanie ,už neexistujúcich Alienation Mental. Už súdiac, podľa celkom originálneho obalu, som tušil, že to bude zaujímavé. A boha, teda aj je. Som síce zástancom priamočiarej muziky, ale toto, čo tu chlapci predvádzajú po technickej stránke, to sa musí pokloniť aj taký orangutan, ako som ja. Paráda. Ultratechnické, riffy, balancujúce na hranici medzi jazzom a match (mačo) corom sú uložené a zahraté tak umne, že to nepripadá ako obyčajná onania ega gitaristu, ale celkom slušné a pohodové počúvanie. Bicmen, je ďalší boh. Môžem tu napísať to isté, čo som napísal o gitaristovi. Absolútne technicky ošetrené guľometné hniezdo, ktoré jebe do nás jednu dávku za druhou a potom to občas ešte dokonca zadupľuje. Parádna jazda, ktorá v sebe zahřňa všetky možné škatuľky od brutal death, grindcore, jazz, match core až po industrial. Pestrofarebné je to, ako dúhový pochod hlavným mestom galaxie. Smekám klobúk a odorúčam každému, kto si myslí, že v spájaní brutality a techniky, už bolo povedané všetko! Super nahrávka páni!
-Lepra-
http://www.perfecitizen.com/

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

math