DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 23. marca 2012

CONAN "Monnos" CD 2012 (Burning World Records)

Keď som počul debut tejto trojice (recenzia  tu), tak som pochopil, že konečne som našiel kapelu, čo dokáže ten hnusný, ťažký,bahenný zvuk preniesť aj na drážky LP alebo CD a zatiaľ ako jediný v štýle Sludge core u mňa dosiahli maximum uznania, čo sa týka zvuku. S veľkým nadšením som čakal na nový materiál, ktorému predchádzalo splitko s Slomathic a teraz konečne nový matroš je vonku! Takže v prvom rade pome na zvuk. Ten je oproti debutu o dosť čistejší, čo je škoda, ale urobili jednu chybu, ktorú napr. robia všetky doom kapely, že sa podladia do takých hĺbok, že ich riffovanie je už nečitateľné a presne to sa tu aj stalo. Stratilo to na tej hnusnote zvuku, ostalo to čistejšie ale na druhú stranu o dosť nečitatelnejšie. Vokál ani muzika sa ani moc nemenili (trocha sú pestrejšie riffy) ale zvuk trocha utrpel aj keď musím priznať, ešte je to stále plne nad sludge core normou a čo sa týka tvrdosti, jednoznačne bez konkurencie. Muzika? ťahavé, mrtvolné bahno, ako keby vytopila prívalová vlna cintorín. Z dialky sa ozýva rev (vokalistu) a to všetko na plochách okolo 10 minutách na jeden song. S touto nahrávkou si nepolepšili ale uznávam, ani nepohoršili, je to fakt nadpriemer a v danom štýle, u mňa zatial neprekonatelné! Teším sa na ich koncert a to, že ako podajú túto muziku naživo! Klobúk dole páni!
https://www.facebook.com/conandoom

Žiadne komentáre: