DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 27. októbra 2011

EXHUMED "All Guts, No Glory" CD 2011 (Relapse Records)

Chlapci si dali poriadne načas! Regulérny album im vyšiel pred 8 rokmi (teda ak nerátam ten coverkový album z roku 2005) a tak očakávania tu predsa len boli. Kapela poskladaná z ľudí, ktorý sú každý aktívny ešte v minimálne 3 kapelách pomimo, to ukázali znova a zase, ako že sa má v roku 2011 vykradnúť Carcass tak, že vám k tomu budú aj tlieskať! Nejako som extra nežral ich muziku nikdy, uznával som ich kvalitu a energiu ale to okaté vykrádanie, to vždy mi bolo a bude byť do uší! Raz možno napíšem do relácie "snívajte s nami", že chcem už jeden album od najväčších carcassizátorov (Haemorrhage a Exhumed), aby pri počúvaní hneď prvého songu, som nemal pocit, že počúvam práve prvý song od Carcass z albumu "Symphony...". Ale asi sa mi to nesplní, hehehehehe. O.k.  Odhliadnúc od tochto faktu tu máme fakt kvalitnú muziku. Ja som už rezignoval si púšťať všetky albumy od Carcass-u. Pustite si tento album a máte skvelý prierez, niečo ako "best of moments". Fakt sa to dobre očúva, lebo ich  mix hudby, je práve ako keby povyberaný z najlepších momentov Carcassu. Hudba je, ako som už spomínal, docela perfektná, dobré mastné riffy, dva vokáli a všetko, perfektné sóla. Na CD nacápali 11kúskov zdochliny (existuje aj deluxe verzia s bonus diskom kde je ešte 6 songov navyše) a takto sa chlapci snažia prebrať vlajku Gore grindcore, ktorá upadla aj spolu s Carcass. Neviem, až vám nevadí, že je to kopírka, tak tu máte skvelý tip a hlavne kvalitný ,ale až vám vadí ten fakt, že je to kópia, tak ruky preč! Asi si najbližie dám u psychológa odstrániť v hypnóze ten posratý tik, že sa odťahujem od každej kopírky! Možno doba pokročila a ja mám staré zvyky? Dobre ale potom prečo hrajú tak starú muziku?
www.myspace.com/exhumed

Žiadne komentáre: