DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 15. apríla 2018

CARNAL NECROSIS "Origins Of Malevolence" MCD 2017 (Immortal Souls Prod.)

Juro so svojím Immortal Souls ide ako rýchlík. Asi po víkendoch vykráda pobočky bánk a s tým si financuje, tento náročný koníček.
Američania CARNAL NECROSIS  sú pre mňa tak veľkou neznámou, ako správne vyplnené ,daňové priznanie u politika. Sú pomerne  mladý, veď vznikli v roku 2013. Bál som sa, že budem počuť moderný mix death metalu s popovými kktinkami., naštastie chlapci rúbú tak old school death metal, až som si zgustol. Práve fakt, že tu majú len 6 skladieb, robí toto CD tým, čomu sa hovorí, príde ,rozbije,vypálí, zrovná zo zemou a odíde,ako víťaz.
Muzika je čistý old school, vokál mi pripomína jednu kapelu z praveku zo Švajčiarska (Infected), basa občas zarúbe,ako keby na nej hral Steve Di Giorgio a celkový feeling mi pripomína svetlé momenty Death-u. ale nájdete tu odkaz na plno starých dobrých legiend,ako napr. Suffocation.
Dobre sa to počúva a čo je najhlavnejšie, tak to NENUDÍ!!!!
Miluješ old school death metal, neváhaj ani minútku!

-Lepra-

BANDCAMP
IMMORTAL SOULS PRODUCTIONS

Žiadne komentáre: