DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 22. marca 2015

G.O.D. „Destroy Your Life For Capitalism“ 7“EP 2014 (kooperácia labelov)

Aby ste si nemysleli, že Death Fist je už čisto Radova Kazova záležitosť, tak sa po dlhšej dobe hlásim o slovo. Spojenie Kanada + Grindcore ma už nejedenkrát príjemne prekvapilo. A keďže G.O.D. (Grotesque Organ Defilement) sú tiež z Kanady, konkrétne z mestečka Peterborough a grindcore im vôbec nieje cudzí pojem tak tu nebolo nad čím premýšľať. Prvé stretnutie s touto bandou bolo na stránkach Pierrovho Brainded webzinu, vďaka ktorému som objavil a stále objavujem kopec dobrej muziky. Neskôr sa mi dostalo do rúk ich split s cybergrindovými mojimi veľkými obľúbencami Wadge, kde ma strana G.O.D. totálne dostala. Bez váhania som tak skočil po ich vtedy poslednej ipke (od tej doby im do diskografie pribudlo ďalších pár zaujímavých titulov). Trio Riley, Danargh a Leezus produkujú staroškolský poctivý grind v parádnom surovom prevedení. Nečakaj kryštalický zvuk ala Nasum, ani žiadne nudné tuca tuca trepanice, ktoré z tohto pre mňa posvätného štýlu spravili zábavový trend. G.O.D. sa inšpirovali kapelami zo začiatku 90-tych rokov a pokračujú v šírení grindu tým najlepším možným spôsobom. Hlučný, špinavý sound nakopáva solídne do riti, no a ja si nemôžem pomôcť, ale takto to mám proste rád!!!!! Nech to hučí, reve a škrípe na plné gule. Tempo je od začiatku do konca poriadne vysoké pričom rytmičák dostáva pekne na frak v každom songu. Jednoduché, úderné postupy sú zvýrazňované pestrými vokálmi, ktoré majú na starosti gitarista s basákom a počuť tu klasický prenikavý škrekot, ťažký hrdelný Dahmerovský rev alebo zharmonizerované bublanie. Všetko dobre premiešané a spojené v zabijácku grindovú hmotu. Sedem skladieb prehrmí za necelých deväť minút čo je ideálna stopáž. Na vydaní 500 kusov zelenej ipky, zabalenej v roztváracom obale z tvrdého papiera s peknou kolážou vpredu sa podielalo 5 európskych labelov.

Jan IP


Žiadne komentáre: