DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 17. apríla 2012

SAY WHY? / BASTARDASS split 7"EP (kooperácia)

Už som aj zabudol, že vlastním toto splitko, pritom už som sa asi dvakrát chcel o ňom zmieniť, ale nikdy nie je neskoro! Hlavne nie pri takýchto počinoch! Takže kus sedempalcového asfaltíku sa rozhodli rozdeliť si dve kapely zo žánru "Rýchlo, hlasno, krátko" a to Český SAY WHY?  v spoločnosti Amíkov BASTARDASS. Takže začnime susedmi. SAY WHY? aj keby chceli sklamať, tak nemôžu. Už si získali určitú úroveň a oni pod ňu vôbec nelezú a ani nechcú. Nasekajú vám do hlavy 5 ukričaných stop ´n´ go, zásekov, ktoré ale na rozdiel od kapiel v tomto štýle, sú ja chytľavé a to je super. Málo kapiel sa sústreďuje v tomto štýle na chytľavé riffy a dokonca niektoré mi pripadajú ako keby sa len potrebovali vykričať, zabúdajúc pritom na dobré riffy. Naštastie oni medzi nich nepatria. Amíci BASTARDASS už nemelú až tak rýchlo, ale ako správny Američani aj miešajú do toho iné štýly, tu hlavne vyznie dosť sludge core pasáží, čo občas poriadne  uberá na ťahu a občas, aj keď to znie neuveriteľne, som sa aj ponudil. No a keď niekto dokáže aj nudiť na ploche 5 minút, tak to je zle! hahahaha!Ale až taká hrôza to zas nie je, len je to už trocha iná šálka kakavka a určite sa to páči viacerým. Pre mňa jednoznačne vychádzajú ako víťazi naši bratia Český! Pre nich je tento nosič ako stvorený! Len tak ďalej chlapci!
http://bandzone.cz/saywhy
http://www.myspace.com/bastardass

Žiadne komentáre: