DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

nedeľa 4. decembra 2011

LOOKING FOR AN ANSWER "Eterno Treblinka" CD 2011 (Relapse Records)

Španielský matadori LFAA nás obdarili novinkou! Po splitku s Ratos De Porao, som zase očakával poriadny náhul a rátal som aj s tým, že po vypočutí albumu ,budem musieť utierať svoj mozog zo steny. Hmm, ale nič také sa nedeje! Jo, kým ma spomínané splitko, svojim zvukom a intenzitou dostalo úplne, tu ako keby ubrali z plynu a hlavne, čo začne biť do uší, tak to je úplne, povedzme na rovinu, o triedu horší zvuk! Jo, to som sa fakt čudoval, že prečo? Hudba je stále ten istý grindcore starej školy, spev je stále ten istý Lee Dorian kopia, ale ten zvuk je fakt horší. Možno že som nemal počuť to splitko, tak by som povedal, že toto je dobré, ale nedá sa! Hudba tiež ubrala na intenzite a pribudlo tu, plno, dlhých a nudných pasáží. Fakt to dosť často zabrusuje do nudy, čo je logické keď hráte grindcore a vaše songy už dosahujú kritickú minutáž 2 minút. No a keď nemáte dobré riffy , tak je to dosť na prd. No a tu je to dosť často používaný recept, dobrý riff s vypalovačkou, ktorý prejde do stredného tempa s lacným , nudným riffom. Navyše by to nevadilo keby to bol nejaký minutový šleh ale 2 minuty, je to nuda! Riffy sú zo tej starej grindcore školy, čiže tie zmetalované punk riffy. Dokonca som tu našiel v skladbe "Running Throught The Blood" aj ukradnutý riff od Master (ale to len tak na okraj). Škoda, pre mňa je tento album krok späť, hlavne zvukovo a občas aj v muzike, ale ten slabší zvuk to fakt kazí! Ja viem , sú to moje osobné pocity sklamania, po tom splitku, ale odhliadnúc od tochto faktu, tu máme ešte stále dobrý grindcore zo starej školy! A to ma na druhej strane teší, že keď začnú hrať starý matadori, hneď viete, že vyrastali na produkcii Earache records z 90 rokov! A to na srdci hreje!
www.myspace.com/lfaa

Žiadne komentáre: