DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

štvrtok 24. decembra 2015

P.R.O.B.L.E.M.S. / CHEMICALS split 7“EP 2013 (Taken By Surprise)

Pre niekoho možno tieto 7-čkové splity nemajú význam, no mňa bavia. Tradične jedna „stálica“ plus prekvápko navrch. Kapelu P.R.O.B.L.E.M.S. portlandského svetobežníka Kelly Haliburtona som si zamiloval na prvé počutie, keď som naslepo zobral ich singel „I hate TV...“, tak som mal pri kúpe tohoto titulu mal vcelku jasno. Band z druhej strany bol neznámou položkou – možným prekvapením. Nič viac o nej neprezradil ani strohý obal bez bookletu.
P.R.O.B.L.E.M.S. svoju stranu odpálili vo veľkom štýle svižným kusom „Boozebag“ . Motorheadovská rinčivá gitara a výrazná basa pod zachrípnutým spevom. Výborný, dobre zložený i zahraný, chytľavý punk´n´roll. Presne toto ma na tejto bande zaujalo už minule. Druhá „Underhill“ je síce tiež pekne ostrá záležitosť, no nesie sa oproti prvej vo voľnejšom tempe a parádne vyznievajú aj vyhrávky čistej gitary v refrénoch. Má to takú 70-kovú atmosféru potom. Opäť raz dva skvelé songy od tejto kapely, ktoré ma utvrdili v tom, čo som zistil minule, že chcem od tejto kapely viac muziky.
Kolegovia a ďalšia banda z Portlandu – Chemicals tiež ponúkajú dve veci. Úvod špinavej basy v „Not anymore“ dáva tušiť, čo o pár sekúnd potvrdí zbytok bandu, že toto bude viac špinavý rock´n´roll jak punk, no stále to má v sebe punkovú špinavosť. Hlavne druhá vec „Shadows“ je špinavá jak stará kanalizácia. Stále ešte viac „bigbít“, ale už o niečo rýchlejší jak song úvodný. Osobne ma síce tento druh punku až tak neoslovuje, no ako takéto spestrenie stravy sa to občas vcelku dá príjemne užívať.

-Majto C.-



Žiadne komentáre: