DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 1. septembra 2012

ACTIVE MINDS "Bury The Past: Build The Future" 7"EP 2011 (Loony Tunes Records)

Táto kapela, je premňa to, čo by sa každému malo vybaviť, keď niekto povie , že počúva Hardcore. Nie tie módne opice, potetované ako nepodarené detské omaľovánky, hrajúce sa na gangsta hip hoperov! Angličania A.M. to už serú do nás od roku 1986! Svoje veci si vydávajú na vlastnej značke a robia si všetko, podľa vlastného presvedčenia. Ako vždy, aj teraz je booklet, niečo ako brožúra, kde vám vysvetlia, dôvody, inšpirácie, svojich textov. Stranu A. ale na moje prekvapenie, okupujú tri punk rockové songy, ktoré by som čakal skôr od nejakej agro punkovej kapely. Obsahujú všetky klišé tochto štýlu, jednoduchý rytmus, vybrnkávanie, zborový refrén. Normálne som sa zľakol, či sa rozhodli ma umučiť, týmto nezvyklým spôsobom! Ale na B. strane si už svoju reputáciu napravujú. A to rovno  s 10 kúskami vypaľovačiek v klasickom old school HC štýle. Necelé minutové nálože s rýchlymi bicímy, uvrieskaným vokálom. Presne takto to mám rád! Možno takto by mohol stále znieť štýl, ktorý voláme Hardcore, nebyť veľkých labelov a sprostých kapiel! Nech sa páči!
-Lepra-
http://www.myspace.com/activemindspunk

Žiadne komentáre: