DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

utorok 24. júla 2012

HARD CHARGER "s/t" CD (Amber/Counteract records)

Pre mňa je táto kapela obrovskou neznámou. Jedno štastie, že parkovali vedľa nás na Obscene Feste (kde aj vystupovali) a po jednom prepitom večere, sme si vymenili CDčka. Sympatický Kanaďania nezapreli šarm a zmysel pre poradnu kalbu-ˇ)  Absolútne som ale nevedel čo mám od ich muziky čakať, lebo spracovanie (graficky) ich cd je až moc nadpriemeré a už som sa začal obávať, že sa na mňa vyvalí nudný HC. Ale chyba! Z drážok CD na vás vyrukuje priamočiarý punk/thrash s vysokým nasadením, ktorý úplne aj zakryje trocha nedokonalý zvuk, ale je to pri takomto nasadení, len čiste kozmetická chyba. 16 kusov minutových výplachov v punk/crust tempe idú ako akcie gumárni u Rosemberga. Je to taký mix Motorhead riffov, punkových refrénov a thrashovej rýchlosti. Fakt mnohokrát sa stáva, že necítite z nových kapiel energiu, ale HARD CHARGER ju majú aj na rozdávanie. Fakt ma prekvapili a už len ľutujem, že som ich nezhliadol naživo. Každopádne až potrebujete nahodiť poriadne tempo a dostať poriadnu dávku energie, tak HARD CHARGER vám určite pomôžu! Odporúčam!
http://www.myspace.com/hardchargermusic

Žiadne komentáre: