DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 23. septembra 2011

INSECT WARFARE / CARCASS GRINDER split 7"EP (Psychocontrol Rec.)

Mám jednu strašne zlú vlastnosť. Keď mi niekto povie, že toto je super, tak to automaticky ignorujem. Je to nejaká forma rebélie voči masám? neviem, viem že to robí aj môj syn a to ma vytáča už, hehehe. No ale k veci. Už druhá reedícia jasne najpredávanejšieho titulu Psychocontrol records. INSECT WARFARE absolútna grindcore kvalita , toho extra stupňa. 4 krát  prvotriedne, kvalitné grindcore záseky, kvalitný zvuk, šialený bubeník, fakt extra klasa. Na koniec grind sekundovka, obal vykradnutý od Pestilence (album Consuming Impulse) a je vymalované.Kapela už neexistuje, čo je veľký žiaľ pre nás ale už nastúpili na ich miesto Singapúrska akvizícia Wormrot! No ale späť k nahrávke.CARCASS GRINDER sú asi starý ako já. Fakt si  ich pamätám ešte ked som len začínal. s grindcore tak sa mi do rúk dostala, ani neviem akým pokútnym spôsobom ich demo nahrávka. Samurajovia sa tiež nenechávajú zastrašiť a drhnú 5 vysokooktánových grindcore zásekov. Fakt je to o niečo menej kvalitné ako I.W. ale je to stále ešte vysoký nadpriemer. Grindcore maniaci si oblížú všetkých 20 prstov.. odporúčam...
www.psychocontrol.com

Žiadne komentáre: