DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

piatok 9. novembra 2018

BEAST WITHIN THE SOUND "..And Vice Versa" CD 2018 (L´Inphantile Collective)

Pre mňa, absolútne neznáma vec. Osi mi to strkal do ruky, že bude sa mi to páčiť a aj nebude. Huh. Tak som si povedal, už len nájsť čas, odýchnuté uši a dať tomu šancu. Veď aj vlkodlak si zaslúhuje spravodlivý súd -)
No na moje počudovanie, nie je to zlé. Povedal by som, že si v tom príde na svoje ako Thrash maniak, tak milovník HC ale ono to zabrusuje aj inde. No a to sa mi už moc tak nepáči. Celá nahrávka je fakt pestrá a hrá na všetky strany a štýly. Thrashové sekanice s parádnou melódiou a ešte parádnejšími refrénmi (a tie zbory sa fakt podarili napr. "Espirit de Corps") sa tu striedajú s poriadnymi HC skákanicami. To všetko v parádnom zvuku. Tomuto vôbec nemôžem úplne nič vytknúť, lebo to zapadne do tej retro thrash vlny , kde sa veselo miešá thrash s HC (ako napr. u Municipal Waste). No lenže oni zajdú ešte ďalej a to už občas preskakujem tie skladby. Dobre, použiť čistý vokál, to je ešte ako tak, to ešte môžem,ale keď už sa začne mňaukať v štýle Limp Bizkit, kurva to už nie. Neznášam ten vokál, lebo mi pripomína ufňukaného fracka, ktorý sa sťažuje. Vyhodiť odtiaľ skladbu "Scapegoat" a hneď sa lepšie dýcha.
Ono ja chápem snahu kapely o čo najpestrejšiu nahrávku v rámci ešte žánru,ale bojím sa , že to viacerý pochopia, ako taký kočkopes. Mne sa tá snaha páči,ale občas aj u mňa šlapnú vedĺa. no popritom všetkom je tu kopec skvelých momentov a hlavne energie a agresivita a to je hlavné.
Na svoje si prídu hlavne milovníci moderného thrash-u a jeho mnoho odnoží a tvárí.
Ešte aj ten obal ťa pomýlí,lebo si myslíš, že ideš počúvať nejaký sludge/doom/stoner vec.
Až si tharsher, vyskúšaj!
-Lepra-

BANDZONE

Žiadne komentáre: