DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 23. septembra 2017

POPPY SEED GRINDERS "Bleeding Civilisation" CD 2016 (Amputated Vein Rec.)

20 rokov na scéne a na konte "len" tri albumy. Pre niekoho tak akurát, pre niekoho dosť a pre mňa prekvapenie, lebo som si nejak bol istý, že asi toho majú viac. Priznám sa, že za tých dvadsať rokov som sa už na podiách a aj pod ním stretol už s touto kapelou a videl ich pár krát naživo. Neide ich prehliadnúť.
Na novom albume nám predvádzajú. to čo vedia asi najviac. Brutal death metal, mixnutý HC pasážami (teraz tomu asi vravia slam), občas grind klepačky, technické riffy, gitarové disharmónie, íkanie. Spev je na štastie čo sa týka mantinelov tohoto žánru ešte celkom v pohode, lebo nezotrváva v jednej polohe,ale celkom rozumne náraba s ním,. aby to neprepadlo do nudy. takže občas growlinguje, občas kvílenie, občas škreklavý rev.
Až počúváš napr.  Dying Fetus, tak si prídeš na svoje. Mojim favoritom, je song "Disfigured Face Of The Earth" .Priznám sa, že tento žáner, nie je mojou srdcovou záležitosťou,ale na druhú stranu, ani ním nepohŕdam a občas si velykánov štýlu pustím. Jediná vec, čo mi vadí, je ten syntetický zvuk. Ako možno to v tomto štýle má takto vyzerať,ale ja predsa len som fanúšikom špinavejšieho zvuku. Znie to pre mňa až príliš čisto a uhladene. Ale zase nejak ich brutalita tým netrpí. Tento zvuk bol asi vymyslený kvôli tomu, aby ste počuli technické gitary a ich finesy.
Zhrnuté a podčiarknuté: Tretí album tejto legendy podáva kvalitnú ,ďalšiu dávku brutal death metalu na podnose s nálepkou made in Dying Fetus. Ber lebo pri tejto frekvencii vydávania albumov, možno ďalší už nebude!! -)
-Lepra-
WEB
BANDZONE

Žiadne komentáre: